Game laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielouwehand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Hallo,

Ik ben opzoek naar een (game)laptop die meer en deel zal worden bedoeld voor Guild Wars 2. Ik wil Guild Wars 2 op ultra spelen iig op het hoogst maar wil ook een laptop die andere spellen zoals Skyrim of BF3 gewoon goed aan kan.

Hebben jullie tips voor een goeie laptop voor mij?
Mijn budget zal rond de €1000 euro zijn.

Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Aangezien je budget rond de 1000€ is is deze misschien een optie voor je.

hij zal BF3 prima aan kunnen op medium liggend aan de resolutie waarop je wilt gamen
als dit 1080P is dan word het al wat zwaarder ik raad je aan om het op 720P te houden

hmm guild wars is toch een spel waar je een relaxte bureau stoel een headset en een paar flessen cola voor hebt .
Waarom overweeg je een laptop ipv desktop ? ook first person shooters zijn niet echt ideaal op een laptop.

hmm guild wars is toch een spel waar je een relaxte bureau stoel een headset en een paar flessen cola voor hebt .
Waarom overweeg je een laptop ipv desktop ? ook first person shooters zijn niet echt ideaal op een laptop.

Omdat ik doordeweeks niet thuis ben en heel vaak in het weekend ook niet dus wil ik een laptop ;) ik heb zelf al een goeie computer maar omdat ik dus bijna nooit meer thuis ben wil ik een laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan