game laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Ik heb me mening veranderd van desktop naar gamelaptop omdat ik dan mijn oude laptop nog voor 500 euro kan verkopen:) Ik zat te denken aan een MSI of asus met een budget van 1200 euro! Weet iemand een mooie laptop? waar je goed op kan gamen met settings op high of ultra?

Hoi,

Je weet dat je met een notebook qua games vaak minder presteert en niet meer up te graden is wat met een desktop toch wel meer ruimte bied en voor 1200 euro heb je en dijk van een desktop game pc keus is aan jou maar een echte gamer zal niet met een notebook gamen.

ja, maar ik kom nooit eind december aan 1000 euro als ik me oude laptop niet verkoop:P en ik heb wel een laptop nodig voor school dus vandaar zat ik te denken aan dan maar 200 euro meer budget om toch te kijken of er iets is wat bf4 op medium/high settings kan?

Lenova :D

die van lenovo is een stuk goedkoeper en volgens mij hebben ze het zelfde specs

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan je beter deze nemen even goedkoper en je weet dat hij maar 14 inch is?

De lenovo is wat minder als de msi qua hardware

Laatst bewerkt:
Jaa ik zoek liever 15,6 inch maar die van msi waren de 14inch de beste voor het bedrag rond 1200 vandaar had ik die ingedachten

Ja maar dan zit ik al.op 1300 euro als ik er een quad core processor in wil

Hoi,

Oke, maar als je q4700 neemt zit je op 1245€

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke, maar dan wordt de keus 15 inch en beter videokaart tegen over de ssd die keus kan ik niet maken

Zijn er eventueel ook nog opties rond de 1000 euro? En dus die van xnotebook is de gtx 765m beter dan msi gtx 760m?

Zeer interessante laptop! voor 50 euro meer heb ik 120 gb ssd+betere videokaart dan de MSI GE60-20C-015NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan