Game laptop rond de €1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonkeyDaan

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2015
Hallo, ik zoek een game laptop van rond de 1000 euro hij moet een i7 processor hebben, ssd en 17.3 inch zijn verder een goede video kaart zodat ik spellen als fifa en cod gemakkelijk kan spelen.

Alvast bedankt.

DIT is een hele goede, bij mijn favoriete winkel, helaas alleen geen SSD, ben bang dat je dan met een te zwakke videokaart zit...

Dan zal je spellen niet meer gemakkelijk spelen (of je moet op lage kwaliteit of lage schermresolutie)
Sowieso ben je wel beter uit met gaming met een desktop (maar niet iedereen wil een desktop :P)

Is er een verschil tussen hdd en ssd en zo ja wat is het verschil en hoeveel scheelt het

In DEZE*klik* link vind je informatie van een HDD tegen een SSD. Hou rekening dat de tegenwoordige SSD's vele malen sneller zijn!, die link is ondertussen al drie jaar oud :P

Wat in mijn ogen ultiem zou zijn is een 120GB SSD'tje en daarbij 1TB (of meer) HDD opslag het beste, maar jammer genoeg gaat dat niet altijd

Het is ook iets persoonlijks, bijvoorbeeld of je wil dat je PC snel opstart (en daarvoor bereid bent om meer te betalen) of weer niet en ga zo maar verder :)

Nadeel van een SSD is echter wel dat je niet zeer vaak kan herschrijven en dat hij duurder is

Hoi,

Je eerste link geeft niet specifiek een merk en type aan maar de ms is op zich niks mis mee

Ps even je bericht naar de laptop sectie verplaatst

ASUS GL551JW-DS71
15.6-Inch FHD Screen. NVIDIA GTX960M 2G GDDR5.
Intel Core i7-4720HQ 2.6 GHz Processor (Turbo to 3.6GHz).
1 TB 7200 rpm Hard Drive. 16 GB DDR3 RAM.
Wireless 802.11 A/B/G/N. Gigabit Ethernet Port. Signature ROG aluminum chassis.
3x USB 3.0, 1x HDMI, 1x MiniDisplay. SDXC Card Reader. 720P HD Webcam.

Game laptop rond de €1000 Lenovo Y50

Laatst bewerkt door een moderator:
@ gavin4

Ben even zo vrij geweest om je twee berichten samen te voegen,
En je schrijft lenovo Y50 en die link geeft een asus notebook;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan