game laptop rond de 800-900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mercurix

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo helpmijers,

Voor school ga ik een tijdje naar het buitenland (en later dit jaar ook weer+ volgend jaar ook) en omdat ik gamen nogal leuk vind (vooral World of warcraft) wil ik een laptop kopen om te kunnen gamen. Het hoeft allemaal niet het beste van het beste te zijn. Maar de laptop moet wel een paar jaar mee kunnen. (vooral met het oog op diablo 3)

Mijn budget is 800 euro. maar mocht de laptop nou STUKKEN beter worden dan kan 900 euro nog net.

Heb natuurlijk al wat rondgekeken maar wordt er persoonlijk niet echt wijzer van. vooral de videokaarten zijn mij een raadsel welke nou goed is en welke minder. Ik wil namelijk wel graag de beste videokaart, maar alle laptops zijn prebuild en dan zitten ze er vaak niet in. (maarja, wat de beste is weet ik ook niet)

Het scherm heb ik het liefst zo in de 15". maar dit is geen must have.

Alvast bedankt!

Groeten,

Willem

Ik zou zoiets aanraden als een Sony Vaio VPC-EB1S1E/BJ voor nu (dat is een vrij goede mainstream laptop op het moment), maar het is waarschijnlijk dat je daar bij lange na geen Diablo 3 op kan gaan draaien. Een echte game laptop ligt wat dat betreft ook een goede 1000 euro hoger qua budget ;)

Alienware heb ik ook al gekeken ja, maar hier betaal je vooral voor het uiterlijk van de laptops. en dat hoeft voor mij niet. als ik kijk wat ik ergens anders kan krijgen voor hetzelfde geld scheeld dat zo 500 euro.

Van boven naar beneden de beste kaarten, aflopend naar zwakkere kaarten.
In de linker kolom Nvidia, in de rechter kolom AMD.
Horizontaal gezien qua prestaties vergelijkbare kaarten van beide fabrikanten.

1 Conclusie? Idd. Amd (Raedon) heeft momenteel de allersnelste kaart.

Klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan