Game-laptop van maximaal €2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter barch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
tjonge je gaat wel all out... voor 2000 euro heb je redelijk wat opties qua gamen
de videokaart van de genoemde laptop is opzich niet slecht echter is het geen GTX kaart (duid aan op een krachtige videokaart)
klikerdeklik de videokaart in deze laptop is een heel stuk krachtiger

1 woord om te googelen: ALIENWARE
de laptop die je op het oog had is veel te overpriced. ik heb een laptop die net iets minder kan voor 500 euro. Voor 2000 euro krijg je een veel betere laptop.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf nog wat verder gezocht, en ik heb nu mijn keuze gemaakt. Het wordt een sager NP9150. Ik dacht eerst dat deze helemaal uit Amerika moest komen, maar er blijken genoeg resellers in europa en zelfs in Nederland te zijn. Hieronder mijn specs (voor geinteresseerde):

15.6" Full HD ATI HD7970 / 2.0GB GDDR5
Intel Core i7 - 3610QM Quad Core (2.3GHz -3.3GHz) 6MB cache (Ivy Bridge)
8GB DDR3-1600 * CORSAIR VENGEANCE * ( 2 x 4GB ) EXTREME PERFORMANCE
750 GB 7200rpm WD Scorpio Black S-ATA 16Mb cache
128 GB SSD CRUCIAL m4 sata-600 IOPS 40.000 ( met TRIM functie ) (Caddy) HOTSELLER !
Bigfoot N 1103 ( 450Mbps ) Snelste Gaming / Mutimedia wireless NIEUW !

Prijs: €1725
Reseller: xnotebooks.nl Je kan op deze site je laptop vrijwel helemaal samenstellen.

Naar mijn mening is dit een erg goede laptop voor deze prijs.

1 woord om te googelen: ALIENWARE
de laptop die je op het oog had is veel te overpriced. ik heb een laptop die net iets minder kan voor 500 euro. Voor 2000 euro krijg je een veel betere laptop.

als er iets overpriced is dan is het Alienware wel
je betaald bij alienware dubbel zoveel voor het zelfde hardware puur voor het merk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan