(Game) Laptop voor €600?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyBoyyy

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Berichten
10
Hallo,

Heeft iemand een laptopje gezien waar je redelijk mee kan gamen zoals MW:2
En dat voor de prijs van €600 euries
iemand iedeetje?

PS.het mag ook wel iets duurder
 
hi,
ik zelf heb de toshiba L500-1zp hij is rond de 600 euro en hij is echt een super comp!.
ik heb op mijn comp cod 4 , battlefield bad company 2 en allebei kunnen ze op de hoogste kwaliteit.
ik zat net te kijken op can you run it en daar stond dat je cod 6 makkelijk kon spelen(balkje was helemaal groen).
succes:D
 
Een game laptop voor € 600,-- moet nog uitgevonden worden.
Dat jij supertevreden bent over jouw laptop wil nog niet zeggen dat het een gamelaptop is.
Voor een échte gamelaptop betaal je tussen de € 1500 en € 3000,--.
 
hi,
ik zelf heb de toshiba L500-1zp hij is rond de 600 euro en hij is echt een super comp!.
ik heb op mijn comp cod 4 , battlefield bad company 2 en allebei kunnen ze op de hoogste kwaliteit.
ik zat net te kijken op can you run it en daar stond dat je cod 6 makkelijk kon spelen(balkje was helemaal groen).
succes:D

wanneer je bc2 op hoogste kwaliteit speelt kan je mw2 met gemak maxed out spelen. :)
 
Ik Ga Zeer Zeker Die laptop halen tenzij nog iemand een betere laptop heeft gezien.
MVG roy
Ik begrijp dus dat je voor voor een laptop met deze specificaties wilt gaan:
http://azerty.nl/30-1237-259742/toshiba-satellite-l500-1zp-c.html
Daar zit een HD 5165 en of de prestaties voor jou voldoende zijn kun je hier lezen:
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5165.24579.0.html
(Daaruit blijkt o.a. dus dat Bad Company 2 goed speelbaar is op medium)
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk beter HP of Toshiba ook als mijn laptop kapot is wie is dan beter in reparen en garantie enzo?
MVG roy
 
Goedenavond ,


De Toshiba steekt met kop en schouders boven de hp uit qua merk en kwaliteit
 
Oké dan, 't is dat een moderator post in dit topic, maar eigenlijk had ik mij voorgenomen om niet meer te reageren.

@Royboyyy : spiegel jezelf geen Fata Morgana's voor. Een gamelaptop voor € 600,-- bestaat NIET en zal ook nooit gaan bestaan.

Voor € 600,-- koop je echter een heel prima desktopje waar je wél vrij redelijk mee kunt gamen.

Succes met je aankoop!
 
als je echt een game computer wilt hebben dan kun je beter een vaste comp nemen want die zijn goedkoper en voor dat geld heb je veel betere dingen dan die in een laptop zitten.
 
Hoi,

Ik meld alleen dat Toshiba een goed merk en ieder geval beter is dan de hp, hoop niet dat ik de indruk gaf dat je hiermee kon gamen met opgegeven type want ik ben het met gast0225 eens dat gaat niet of slecht lukken voor dat geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan