game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, de 1e valt zowiezo af, en van de rest zijn de videokaarten ook niet echt denderend.

Er staat bij de 2e ''HD2600 256 MB" en bij de 3e "8400M tot 896 MB".
dat ''tot xxx MB'' betekend dat je videokaart geheugen snoept van je interne geheugen, dus stel dat die 8400 echt 896 MB zou gebruiken, zou je nog maar 1152 MB ram overhouden.

Bij de 2e weet ik dus niet precies of de videokaart nou vanzich zelf al 256 MB heeft of dat dat ook van het intern geheugen is.

Als het dat 1e geval is (vanzich zelf), dan zou ik voor die laptop gaan.

de laptops die jij hebt uitgekozen zijn allemaal met gedeeld videogeheugen... en bijna geen laptop met gedeeld videogeheugen wordt geaccepteerd voor nieuwe spellen... vaak staat er ook van:
Laptopversies van deze videokaarten kunnen werken maar worden niet ondersteund...

dus of het lukt om daar nieuwe spellen mee te spelen die nog een beetje soepel lopen geef ik geen garantie voor.. en COD4 is een nieuw spel die nog niet uit is dus weet niet of je laptop het dan aan kan..

zelf zou ik iets meer uit geven voor een 'Game' laptop... zodat je het normaal kan spelen en anders zou ik gewoon voor dat geld een goede pc kopen...

ja ik zou zoiezo nooit een laptop kopen om te gamen een normale pc is goedkoper en voor dat geld voor een laptop heb jij al een goed game systeem

ja ik zou zoiezo nooit een laptop kopen om te gamen een normale pc is goedkoper en voor dat geld voor een laptop heb jij al een goed game systeem

nee ik moet wel een laptop hebben want ik ga studeren maar op die laptop wil ik wel een beetje kunnen gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan