Dylankieft
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2008
Hallo allemaal,
Ik heb nu een Acer Aspire 5742G-454G75MN.
Voor specs: http://www.laptopshop.nl/product/120719/acer-aspire-5742g-454g75mn.html
Nu ben ik hier nooit tevreden mee geweest. Met gamen werd de CPU veel te warm en hierdoor werden games onspeelbaar. Mijn laptop is 2x naar acer opgestuurd hiervoor maar ze konden niks vinden, alleen wat stof verwijdert. De nieuwste spellen kan ik niet op max settings spelen. Nu ben ik op zoek naar een vervanger, maar moet ik dan een game laptop kopen, of een laptop samenstellen (is dat eigenlijk mogelijk?).
Veel verstand van hardware heb ik niet, maar ik wil in iedergeval de volgende dingen:
- 15 / 17 inch
- led
- full hd
- heel goed de nieuwste games op max kunnen spelen
- goede koeler (zodat ik niet weer een oververhitte laptop krijg...)
- hij moet blu rays kunnen lezen
- toekomstige windows 8 aankunnen?
- hdmi aansluitingen die snel en goed werken op grote FULL HD schermen
- ik las iets over een nieuwe HDD, ssd volgens mij, heb ik daar wat aan?
- de laptop hoeft niet een gamelaptop uiterlijk te hebben, mijn acer aspire vind ik nog steeds hartstikke mooi, echt een super design, het mag natuurlijk wel
- usb poorten (3.0?)
- en gewoon hartstikke snel met normale dingen zoals internetten photoshop etc.
- snelle en goed werkende Wi-Fi verbinding
- accu die niet snel leeg is (ook tijdens gamen?)
- mijn budget ligt denk ik rond de 1500, heb je dan een goede, en de reden voor een laptop is omdat ik hem dan op verschillende beeldschermen kan aansluiten (beneden /boven) en omdat ik hem vaak meeneem.
Hopelijk hebben jullie tips wat ik moet doen..
Ik heb nu een Acer Aspire 5742G-454G75MN.
Voor specs: http://www.laptopshop.nl/product/120719/acer-aspire-5742g-454g75mn.html
Nu ben ik hier nooit tevreden mee geweest. Met gamen werd de CPU veel te warm en hierdoor werden games onspeelbaar. Mijn laptop is 2x naar acer opgestuurd hiervoor maar ze konden niks vinden, alleen wat stof verwijdert. De nieuwste spellen kan ik niet op max settings spelen. Nu ben ik op zoek naar een vervanger, maar moet ik dan een game laptop kopen, of een laptop samenstellen (is dat eigenlijk mogelijk?).
Veel verstand van hardware heb ik niet, maar ik wil in iedergeval de volgende dingen:
- 15 / 17 inch
- led
- full hd
- heel goed de nieuwste games op max kunnen spelen
- goede koeler (zodat ik niet weer een oververhitte laptop krijg...)
- hij moet blu rays kunnen lezen
- toekomstige windows 8 aankunnen?
- hdmi aansluitingen die snel en goed werken op grote FULL HD schermen
- ik las iets over een nieuwe HDD, ssd volgens mij, heb ik daar wat aan?
- de laptop hoeft niet een gamelaptop uiterlijk te hebben, mijn acer aspire vind ik nog steeds hartstikke mooi, echt een super design, het mag natuurlijk wel
- usb poorten (3.0?)
- en gewoon hartstikke snel met normale dingen zoals internetten photoshop etc.
- snelle en goed werkende Wi-Fi verbinding
- accu die niet snel leeg is (ook tijdens gamen?)
- mijn budget ligt denk ik rond de 1500, heb je dan een goede, en de reden voor een laptop is omdat ik hem dan op verschillende beeldschermen kan aansluiten (beneden /boven) en omdat ik hem vaak meeneem.
Hopelijk hebben jullie tips wat ik moet doen..
Laatst bewerkt: