Game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedemiddag.
Ik zoek een game laptop waarmee ik onder andere de volgende spellen mee wil spelen:
ROBLOX (best groot spel)
Waarmee ik (zonder lag) kan streamen op Twitch (met XSplit)
Grote(re) spellen mee kan spelen

Ik wil ook graag veel geheugen en een CD/DVDingang erin hebben (voor als ik CD-Rom spellen koop).

Ik hoop dat jullie mij suggesties kunnen geven.
Greets,
Gamefreak.

P.s. , Ik heb totaal geen verstand van moederboards en al die dingen , dus als iemand daar ook uitleg over zou willen geven , zou top zijn :thumb:

Hoi,

Denk dat je niet veel beter uit komt als deze

Laatst bewerkt:
Vergeten bij te vermelden; het liefst Windows 7 , want veel spellen die ik speel werken niet op windows 8 of heel veel bugs.

Vergeten bij te vermelden; het liefst Windows 7 , want veel spellen die ik speel werken niet op windows 8 of heel veel bugs.

Dan zou ik je toch echt teleur moet stellen. Laptops worden niet meer verkocht met Windows 7. Of je moet de oude modellen van 1 jaar terug kopen die achter in het magazijn staan ;)
Andere optie zou eventueel een Windows 7 licentie aan schaffen. Trouwens over welke bugs heb je het en hoe kom je daarbij? Ze hebben alle bij precies dezelfde kern. Alleen bij Windows 8 is die wat vernieuwder en meer up to date.

Als jij oude spellen wilt spelen zou je de compatible mode aan moet zetten.
Rechtermuisknop op icoon van je spel > eigenschappen > compatibility > Run this program in Windows 98 mode of hoger (Is maar wat jij wilt)

Zelf ben ik ook niet zo fan van plastic. Asus is mijn ogen 1 van de betere keuze die hier geopperd word.

Laatst bewerkt:
mag ik vragen waarom een laptop?
voor een budget van 700 euro heb je niet veel soeps kwa laptops
en als je toch een laptop wilt, neem de asus die is beter en asus is zeker een goed merk

Topic verplaatst van aankoop nieuw systeem/Upgraden ----> Laptop (of de aankoop daarvan).

Succes met je vraag.

@bf
Het mag ook idd een desktop zijn. Ga meteen het onderwerp proberen te veranderen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan