Game loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

game fixer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
54
Hallo ik speel me spel en ineens valt ie weg of loopt ie vast met deze error:mad:

:C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCALS~1\Temp\WERfe12.dir00\Mini031207-01.dmp:mad:
C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCALS~1\Temp\WERfe12.dir00\sysdata.xml:mad:

Ik weet niets hiervan ik heb een AMD 2600+ en een ATI readeon 9600 sirie net 2 daagen oud :S die anderen was kapot gegaan en 1 gig DDR

Kunt u me helpen ik smeek u ik word er gek van !!! :thumb:
 
welk spel is het..?
en zou je je hoofdletters weg willen halen.. daardoor krijg je echt niet snelere reactie's
 
ik heb game probleemen

Het is met alle spelletejes :S ze loopen allemaal vast of vallen ineens uit battelfield 2 sims 2 settlers 5 enz ... enz ...

Kunt u me helpen ???
 
Als je via start naar uitvoeren gaat en je voert daar msconfig in en je gaat naar opstarten, heb je daar iets aangevinkt zoals mini dump?
 
Wat was de vorige videokaart die je erin had zitten?
 
Hallo

Hallo me vorigen kaart was een Readeon TI 4200 de fentilator was kapot gegaan en de kaart had daardoor schade en ik heb nu een ATI kaart gekocht 9600 sirie

ik had net ook all dat ie gewoon toen ik op internet zat alles uitviel dat ie ineens opnieuw opstarten ??? hoe komt dit allemaal in game's vallen ze uit met error enz ... of boem gewoon gaat ie er uit zonder melding en ineens zit ik op me berau blad :S
 
Heey

Jongens me pc gaat nu echt flippen ik gooi er nieuwen windows op hij start zo rare 30 keer flikkert ie uit :S en nu net start ie op maar moeilijk en intrnet heeft steeds fout raport ik ben zo terug als windows er op staat nog bedankt het echt supper deze site meteen reacties enz ... :):thumb:
 
Vergeet belangrijke dingen niet te backuppen...

En dat "zo terug" valt wel tegen, de minimale duur van een XP installatie is 30 minuten ;)
 
me game's vallen uit en ik krijg geen nieuwen windows op

Hallo ik krijg geen nieuwen windows op me systeem ik heb het flopie er in en hij start hem niet op hij start gewoon door ik zit nu in veiligen modus want normaal start de pc niet op :(
:(:( weet iemand hoe dit komt ik krijg die nieuwen windows er niet op hoe zorg ik er voor dat ie hem pakt ????
 
Welke versie van Windows heb je?

Bij XP moet je de installatie-cd in de speler doen voordat je de computer opstart, vervolgens hoor je een melding te krijgen dat je "Op een toets moet drukken om Windows vanaf de CD te starten."
 
Hmm. jou verhaal komt me bekent voor.
Ik heb n.l. ook zo`n geklooi gehad met mijn nieuwe videokaart.
Bij mij was de oplossing vrij simpel.
Ik was n.l. vergeten dat mijn nieuwe kaart wat meer vermogen trekt oftewel mijn voeding schoot wat tekort.
Mijn advies is dus kijk of je voeding wel voldoende is.
 
reactie

hehehe

Ja die voeding is het denk ik me pc valt ook steeds uit en start opnieuw op :confused: heel ***** :( maarja ik ga naar de winkel morgen en koop nieuwen en zie wel weer :cool:
 
Reactie

Heey ben ik weer :cool:

ik ga een nieuwen voeding koopen omdat me pc steeds uitvalt en me game's :eek:

ik wou alleen een bevesteging ,,,, dat het klopt dat ik voeding het kan zij ???

Waarschijnlijk wel tog ????:p :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan