Kyranio
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mrt 2011
Hallo, ik heb laatst game maker pro voor niks gedownload zonder een virus (dus even lekker 20 euro bespaard) en dat deed ik om mijn plan voort te zetten.
Een multiplayergame maken. (met login en register)
Nou heb ik dus 2 vragen.
ik heb de tutorail van multiplayer game maken gelezen maar al na 3 paginas raakte ik de weg kwijt.
vraag1:
Hoe maak ik het spel multiplayer? (niet antwoorden met tutorails)
vraag2
Hoe maak ik een login en registratie forum dat op het spel opgeslagen is en dus niet als je het spel sluit dat je dan je hele account kwijt bent. Ik heb youtube al geprobeerd en dan zeiden ze een code waarvan ze zeiden dat je er credits aan moest toevoegen. (deed ik niet want das gewoon dikke reclame) maar bij mij werkte die code niet.
Ook heb ik een ander filmpje geprobeerd die een code had die wel werkte alleen bleef het account niet in het spel zitten.
HOE LOS IK DIT OP!?!?!?!?!?!?
Een multiplayergame maken. (met login en register)
Nou heb ik dus 2 vragen.
ik heb de tutorail van multiplayer game maken gelezen maar al na 3 paginas raakte ik de weg kwijt.
vraag1:
Hoe maak ik het spel multiplayer? (niet antwoorden met tutorails)
vraag2
Hoe maak ik een login en registratie forum dat op het spel opgeslagen is en dus niet als je het spel sluit dat je dan je hele account kwijt bent. Ik heb youtube al geprobeerd en dan zeiden ze een code waarvan ze zeiden dat je er credits aan moest toevoegen. (deed ik niet want das gewoon dikke reclame) maar bij mij werkte die code niet.
Ook heb ik een ander filmpje geprobeerd die een code had die wel werkte alleen bleef het account niet in het spel zitten.
HOE LOS IK DIT OP!?!?!?!?!?!?