Game/multimedia PC 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marnick88

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Ik wil binnenkort een pc kopen en aangezien ik al een hele tijd dit forum gebruik om problemen op te lossen met mijn huidige pc/laptop dacht ik dit is the place to be om hulp te vragen:)

Budget: 700 euro dus
Doel: Gamen (hoeft niet meest nieuwe hoogste resolutie), downloaden, film checken vanaf de pc op de tv
Stilte: Belangrijk
Assemblage: Zelf met een vriend

Ik heb zelf een configuratie gemaakt via alternate (daar wil ik denk ik ook bestellen) en dit heb ik.
wwb639.jpg

Beeldscherm, muis, windows 7 etc heb ik allemaal al.

Alvast erg bedankt voor eventuele tips/adviezen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[220819]=2&product[58761]=1&product[88545]=1

Momenteel kan ik het niet beargumenteren ik moet naar de physio voor mijn knie, maar op het moederbord zit usb 3.0 en de processor is veel sneller. Daarnaast is de videokaart ook heel snel.

Zal ik 'm maar voor je beargumenteren dan? :rolleyes:

De computer die meer40 heeft geplaatst is vele malen beter.

Processor is een i7, deze is zeer snel en meest futuregericht. De core2duo kan daar niet tegenop. Vervolgens is de Ati HD5770 stukken beter dan de HD4850. De HD4850 is een mooie EUR 80~100,- kaart maar indien beter kan, dit zeker doen.

De kast die is gekozen is zonde van het geld. Het gaat erom wat er in de kast zit. Daarom is het beter een goede kwaliteitskast van 35~50 euro te nemen (Antec Threehundred of CM Elite 334). Ook had je zelf 4096MB DDR2 geselecteerd, hier kan je beter DDR3 nemen. Sowieso wordt DDR2 steeds minder ondersteund (en DDR3 meer) en het prijsverschil is nihil. Moederbord moet automatisch anders omdat deze socket 775 is en ik (en samen met mij zullen er velen zijn) vind dat je veel meer uit je geld kunt halen. Ik bedoel zelfs bij Dell zou je beter voor je geld krijgen :D

Beste Murrayz,

Bedankt voor de beargumentatie van mijn keuze.

Groetjes,

Meer40

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[11889]=1&product[224663]=1&product[213070]=1&product[243016]=1&product[230032]=1&product[239730]=1&product[225309]=1&product[58761]=1

Zeer goed systeem met een AMD Phenom II ipv. een Intel i7. Wel dezelfde videokaart en voeding. Moederbord met ondersteuning voor SLI/Crossfire. DVD/RW drive kwam als beste uit de test bij Hardware.info. Verder, de Antec 900 met 4 geinstalleerde fans. Gekozen voor deze kast omdat je hem schijnbaar mooi vindt omdat hij ook in jouw PC zit. 4GB Team Elite geheugen is geinstalleerd. En ook dezelfde hardeschijf als in de vorige samenstelling.

Beste Paranoid,

Ik snap uw samenstelling niet de Core i7 rolt die amd processor op. Waarom zou je dan nog een amd processor gaan voorschrijven.

Groetjes,

Meer40

Omdat de i7 80 euro boven zijn budget gaat. Als je er een i5 in had gezet was het budget beter uitgevallen.

Ik heb ook 2 links vermeld eentje met core i5 en de ander zonder.

Groetjes,

Meer40

Sorry, overheen gelezen. Negeer mijn reactie!

Omdat de i7 80 euro boven zijn budget gaat. Als je er een i5 in had gezet was het budget beter uitgevallen.

Vergeet ook niet dat je altijd kunt vragen of een kleine stijging in het budget mogelijk is, als de prestatiewinst het verantwoordt.

Beste meer40, Murray en Paranoid

Ik zit momenteel op stage en kan de links helaas niet openen helaas maar ik heb thuis al die van meer40 gelezen en die zien eruit als prima systemen.
Een kleine stijging (10% ofzo) van budget is niet zon groot probleem als daarmee de performance van de pc dusdanig verbeterd:).
Waarschijnlijk ga ik na het weekend het zaakje bestellen.
Aangezien jullie allemaal van azerty mandjes posten neem ik aan dat dit een betrouwbare en goede site om te bestellen?
Mijn vorige pc bestelde ik via Norrod en daar zaten alle benodigde schroefjes en kabels etc bij neem aan dat dit altijd zo is?

In elk geval alvast bedankt voor de moeite de systemen samen te stellen.

Azerty is een zeer betrouwbare winkel, bestel er zelf ook altijd. En ja, alles wordt meegeleverd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan