Game na een maand opeens sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duallizer

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Hallo,

Ik heb een vraagje?

Ik speel een spel genaamd gunz op mijn nieuwe computer [2maanden oud].

De 1st maand speelde ik onwijs snel, maar na de 1st maand begon ik plotseling in een klap sloom te spelen en te laggen.

Ik weet echt niet waarom. Misschien heb ik de nvidia configuratiescherm iets aangepast?
of moet ik in in dat spel aanpassen?

Kan iemand me a.u.b helpen

Dank u

Heb je iets aangepast in het nvidia-configscherm? Kan je anders niet gewoon terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wil je ook een je specs geven van je pc? Heb je nieuwe drivers geïnstalleerd?

Probeer eerst antwoord te vinden op de volgende vraag:

"Wat heb ik veranderd binnen het Nvidia scherm"

waarbij ik, JIJ bent.

Wij hebben namelijk geen glazen bol en kunnen dus echt niet weten welke instelling fout staat zonder te weten aan welke schuifregelaars of buttons jij gezeten hebt, al dan niet binnen Nvidia en / of Windows.

[edit] mijn reactie komt als mosterd na de maaltijd, maar mijn jonge hondenpup zat vreselijk te piepen toen ik aan het typen was en die heb ik dus eerst even naar buiten gedaan om te laten plassen. Bij terugkomst mijn posting afgetypt en geplaatst [end edit]

Laatst bewerkt:
Ja, Ik heb de Nvidia instellingen terug gezet maar dat helpt ook niet echt. En ja ik heb nieuwe drivers geinstalleerd. Misschien komt het daardoor ?

Ik kan nvidia confi op standaard instellingen zetten en dat heb ik gedaan maar dat help niet echt .

Of misschien moet ik de instellingen juist goed zetten? Ik weet het niet

Dan mogelijk een paardenmiddel gebruiken:

ga naar apparaatbeheer en déinstalleer middels een rechtse muisklik de videokaart. (installatie ongedaan maken). Start daarna de machine opnieuw op. Windows zal de kaart detecteren en de drivers standaard (goed!) installeren. Laat deze situatie zo een dag of wat bestaan totdat je zeker weet dat alles weer normaal snel draait. Je blijft natuurlijk met je vingers van álle instellingen af en laat alles standaard staan!!!

Check dan eens in apparaatbeheer de driver versie en kijk daarna bij Nvidia of er een nieuwere is. Zijn er meer dan één nieuwe, installeer dan niet de allerlaatste maar de voorlaatste. Installeer een driver waarachter staat WHQL, anders gezegd: door Microsoft goedgekeurd. Laat ook die het systeem snel blijven functioneren, download dan de allernieuwste en installeer deze. Gaat de machine trager worden? Ga dan in apparaatbeheer na deze driver en kies voor "vorige stuurprogramma terugzetten" en je bent weet het heertje.

Help dit allemaal niet, dan weet je iig dat het niet aan de videokaartdrivers of instellingen heeft gelegen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan