jimowns
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2006
- Berichten
- 341
ik probeer eigenlijk nu eventjes voor Game Packets Structure te leren schrijven en te lezen .
kan iemand dit schrijven voor mij a.u.b .
dan kan ik al beginnen te leren voor het te schrijven en te lezen .
dan heb ik al een voorbeeld en dan kan ik zelf uitzoeken hoe je dat ongeveer hebt gedaan .
Game Packets Structure :
--------------------------------------------
Stat window info [0x11]
Message sent by the server
Stat window info (66 bytes)
BYTE cmd
BYTE[2] packet length (0x0042)
BYTE[4] player id
BYTE[30] playerName
BYTE[2] currentHitpoints
BYTE[2] maxHitpoints
BYTE[1] name change flag (0xFF = allowed, 0 = not allowed)
BYTE[1] flag (0x00 - Stats after this flag are invalid. 0x01 - Stats after this flag are valid)
BYTE sex (0=male, 1=female)
BYTE[2] str
BYTE[2] dex
BYTE[2] int
BYTE[2] currentStamina
BYTE[2] maxStamina
BYTE[2] currentMana
BYTE[2] maxMana
BYTE[4] gold
BYTE[2] armor class
BYTE[2] weight
__________________________________________________________________________
Drop Item(s) [0x08]
Drop Item(s) (14 bytes)
BYTE cmd
BYTE[4] item id
BYTE[2] X Location
BYTE[2] Y Location
BYTE Z Location
BYTE[4] Move Into Container ID (FF FF FF FF if normal world)
__________________________________________________________________________
Get Player Status [0x34]
Get Player Status (10 bytes)
BYTE cmd
BYTE[4] pattern (0xedededed)
BYTE getType
0x04 - Basic Stats (Packet 0x11 Response)
0x05 = Request Skills (Packet 0x3A Response)
BYTE[4] playerID
vriendelijke groetjes jim .
kan iemand dit schrijven voor mij a.u.b .
dan kan ik al beginnen te leren voor het te schrijven en te lezen .
dan heb ik al een voorbeeld en dan kan ik zelf uitzoeken hoe je dat ongeveer hebt gedaan .
Game Packets Structure :
--------------------------------------------
Stat window info [0x11]
Message sent by the server
Stat window info (66 bytes)
BYTE cmd
BYTE[2] packet length (0x0042)
BYTE[4] player id
BYTE[30] playerName
BYTE[2] currentHitpoints
BYTE[2] maxHitpoints
BYTE[1] name change flag (0xFF = allowed, 0 = not allowed)
BYTE[1] flag (0x00 - Stats after this flag are invalid. 0x01 - Stats after this flag are valid)
BYTE sex (0=male, 1=female)
BYTE[2] str
BYTE[2] dex
BYTE[2] int
BYTE[2] currentStamina
BYTE[2] maxStamina
BYTE[2] currentMana
BYTE[2] maxMana
BYTE[4] gold
BYTE[2] armor class
BYTE[2] weight
__________________________________________________________________________
Drop Item(s) [0x08]
Drop Item(s) (14 bytes)
BYTE cmd
BYTE[4] item id
BYTE[2] X Location
BYTE[2] Y Location
BYTE Z Location
BYTE[4] Move Into Container ID (FF FF FF FF if normal world)
__________________________________________________________________________
Get Player Status [0x34]
Get Player Status (10 bytes)
BYTE cmd
BYTE[4] pattern (0xedededed)
BYTE getType
0x04 - Basic Stats (Packet 0x11 Response)
0x05 = Request Skills (Packet 0x3A Response)
BYTE[4] playerID
vriendelijke groetjes jim .