Game pc €600-700,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjaakVerhoeve

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2007
GAME PC, wordt gebruikt in een kamer van ongeveer 4 bij 6 meter.
Budget - €600 tot maximaal 700,-
Doel - Gamen, ik wil hier graag de nieuwste spellen van dit moment op kunen spelen. Ook de normale applicaties als; Internet,Email etc. zullen worden gebruikt
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage - Heb ik nog nooit zelf gedaan, dus lijkt me handig dat de winkel dit voor mij doet.
Besturingssysteem - Ik heb geen besturingssysteem. Het liefst zou ik een Vista versie nemen, maar weet niet welke hiervan de beste keus is.
Andere software? - Geen andere softwaren nodig.
Randapparatuur - Game monitor is nog nodig, de rest koop ik waarschijnlijk los in de winkel.

Ik zou graag een QuadCore processor in de pc willen hebben, voor de rest heb ik geen specifieke eisen.

Zijn er nog site's die game pc's goedkoper aanbieden dan bijvoorbeeld een normale winkel zoals; de bcc of saturn?

Vriendelijke groeten,

Sjaak.

Zijn er nog site's die game pc's goedkoper aanbieden dan bijvoorbeeld een normale winkel zoals; de bcc of saturn?

Je kan bij Azerty, Alternate, 4Launch etc. voor meestal een stuk goedkoper een pc samenstellen. Bij Alternate is er een handige pc-builder die je helpt als je er niet zo veel verstand van hebt.

van dit geld kan je geen goede gamepc kopen.
Dit zal dus een lowbudget gamepc worden.

Voor een beetje monitor ben je meer dan 100-130 euro kwijt (en dan heb je nog geen fantastisch scherm). Windows kost 110 euro.
240 euro ben je dan al kwijt.
Assemblage kost 40-60 euro

400 euro dus over voor het systeem....

Moet een toetsenbord, muis en boxen ook nog hier vanaf?

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[104313]=1&product[100663]=1&product[7517]=1

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/71688
Deze is niet goedkoper, maar het scherm is beter en de processor is beter.

Met een stuk zwakkere processor kom je hierop uit:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/46534

Laatst bewerkt:
Assemblage hoeft niet persee als je hem zelf in elkaar zet ;) ( wil het zelf over een maandje ofzo gaan proberen)
Windows erop zetten hoeft ook niet persee geld te kosten maar dan gaan we de illigale kant op :p

Assemblage hoeft niet persee als je hem zelf in elkaar zet ;) ( wil het zelf over een maandje ofzo gaan proberen)
Windows erop zetten hoeft ook niet persee geld te kosten maar dan gaan we de illigale kant op :p

Zorg dat je wel iemand kan raadplegen (familie, kennis, etc.) die er verstand van heeft. Dan kan je bij diegene informeren als t niet lukt.
Als je nu Vista koopt krijg je er een voucher bij om gratis Windows 7 erop te zetten wanneer die uitkomt (22 oktober uit mn hoofd) . Daarvan is het wel handig als hij legaal is, als hij net uit is zullen er vast wel bugs in zitten.

Met dit budget kan je niet echt een goede game pc maken. €1000 is er wel gauw voor nodig (en dan heb ik het over inclusief toetsenbord (€20), muis(€20) en boxen(€60). Maar zonder beeldscherm) Met beeldscherm en 1 jarige pixelgarantie gaat dat wel naar de €1200 (incusief in elkaar zetten)

Laatst bewerkt:
Och, met 200 euro meer kan je al een aardige game-pc bouwen.
Dit is gewoon te krap. Maar goed: wat er niet is kan niet uitgegeven worden.

Bedankt voor de reacties, maar ik ben van plan om maximaal €700,- aan de pc uit te geven.
De 700 is dus EXCLUSIEF scherm.

Bedankt, een vriend van mij heeft hier naar gekeken en is het erovereens dat dit een goede game pc voor mijn doeleinde is.

Vr. Gr. Sjaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan