Game pc €700,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

lhjlu

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2012
Berichten
102
Hallo beste forumleden,
Ik ben van plan om een game pc te kopen
Budget: het liefst max €700,-
Doel: gamen, videos opnemen en renderen en de normale taken als internetten en word
Omgeving: de pc mag wel lawaai maken, een stille pc is wel fijn, maar als het onnodig duurder wordt hoeft het niet, de standaard koeler van intel voor de processor voldoet voor mij
Besturingssysteem: niet nodig
Opties/randapparatuur: Hieronder het lijstje dat ik in gedachte had, met de 10 euro korting was dit nog te doen, monitor en muis niet nodig, toetsenbord koop is bij een andere winkel voor €33,- de logitech G105(als er nog aanraders binnen dat budget zijn, het liefst dus onder de €33,- voor toetsenbord). Ik wil de videokaart zo houden ivm de 3 gratis games, die mij erg leuk lijken:D de I5 3470 leek mij ook mooi, de kast ook, het enige waar ik nog echt over twijfel zijn de voeding(is de voeding goed, en genoeg voltage, zo ja, kan het goedkoper) , het ram geheugen(misschien nog goedkoper) en de dvd drive(misschien goedkoper), de draadloze wifi kaart(misschien een betere en goedkoper?) MOET erin, omdat het hier bijna niet mogelijk is om een kabel aan te leggen.
Als het bij een andere winkel goedkoper is wil ik het daar ook wel bestellen, vereiste is wel omgeving overijssel of noord gelderland. Ik zag bij salland dat assemblage met 3 jaar garantie goedkoper was, kan iemand mij vertellen of deze winkel de moeite waard is?

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...561075]=1&product[528633]=1&product[558089]=1

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Raad je een G110 aan als toetsenbord! die heeft een geluidskaart er in wat erg handig is voor koptelefoons/microfoons!.
Ik ga wel even voor je kijken wat ik inelkaar kan knutselen
Edit: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...361602]=1&product[495057]=1&product[501002]=1
Goed systeem! Snelle intel i5 3570 als processor die samenwerkt met een 7870 en met super goed Corsair Vengeance ram om al jou games op max aan te kunnen! deze kan dus zeker de uptodate games op max aan.
Kwa renderen ook zeker goed systeem. aangezien je niet gaat overclocken en je lawaai niks uitmaakt gewoon lekker op de stock cooler houden.
500w voeding is prima voor al je onderdelen.
MVG
 
Laatst bewerkt:
@TS
Ik heb hier een betere voeding genomen, een andere kast, want die ene was slecht leverbaar.
Voor de rest vind ik het wel een goed systeem.

Edit: Ik weet niet of je per se een PCI netwerkkaart wil, maar ik vind externe adapters altijd handiger. Het is wat je verkiest.
 
Laatst bewerkt:
Die HD 7870 koelt misschien niet als de beste, maar zijn prestaties komen dicht tegen een HD 7950.
 
Ik ga toch voor 7870 van Club 3D er zitten 3 gratis game bij+ hij is erg snel! Die kast wilde ik wel graag houden, ik vond hem mooi en qua prijs ook wel fijn. Is het mogelijk dat ik hier later eventueel nog 8Gb ram bijzet en een ssd voor games e.d.? En het moet in elkaar worden gezet, dat is wel een vereiste, daarom zit ik te twijfelen tussen azerty en salland, beide in Raalte, maar bij Salland kost het assembleren+3 jaar garantie maar 30 euro, wat ik wel een grote plus vind.
Bedankt voor alle reacties
 
@Ihjlu, hoe weet je dat er 3 gratis games bij zitten? Ik zie dat er nl. nergens bij staan.
 
@Ihjlu, hoe weet je dat er 3 gratis games bij zitten? Ik zie dat er nl. nergens bij staan.

Het staat in een review van hardware.info, en op de site van Club3D er zitten farcry3, sleeping dogs en dirt showdown in, leek me wel leuk voor erbij om mijn nieuwe pc lekker te gebruiken;)
 
Het staat in een review van hardware.info, en op de site van Club3D er zitten farcry3, sleeping dogs en dirt showdown in, leek me wel leuk voor erbij om mijn nieuwe pc lekker te gebruiken;)
Op club-3D staat het er inderdaad bij, maar dat is ws. alleen als je het op die site koopt. Niet op azerty.
 
Dat was alleen bij alternate denk ik, maar die vouchers zijn al lang op, dat telt niet meer.

Ik ga toch voor 7870 van Club 3D er zitten 3 gratis game bij+ hij is erg snel! Die kast wilde ik wel graag houden, ik vond hem mooi en qua prijs ook wel fijn. Is het mogelijk dat ik hier later eventueel nog 8Gb ram bijzet en een ssd voor games e.d.? En het moet in elkaar worden gezet, dat is wel een vereiste, daarom zit ik te twijfelen tussen azerty en salland, beide in Raalte, maar bij Salland kost het assembleren+3 jaar garantie maar 30 euro, wat ik wel een grote plus vind.
Bedankt voor alle reacties
SSD zou ik voor je OS doen, en er nog 8 GB bij is ferme overkill, maar als jij dat wil doen dan doe je het maar.
Over het algemeen heeft Azerty een grotere stock en is hij goedkoper, maar als het goedkoper bij Salland uitkomt en als je hen vertrouwt dan moet je dat zeker doen! :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan