game pc 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyputje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2009
Berichten
145
hallo,

Over een paar weken gaat onze computer op mijn zus haar kot staan, dankzij te werken heb ik nu een som van 1000 euro voor een nieuwe computer bijeengespaard.
Omdat mijn zus de computer meeneemt, neemt ze ook het scherm en het toetsenbord en muis mee.


Budget - 1000 euro
Doel - Battlefield 3, andere spellen en beetje video-editing (niks overdreven)
Omgeving - lawaai maakt niet uit maar ik wil niet het gevoel krijgen dat ik opstijg
Assemblage - liefst kant en klaar, ik heb geen idee hoe ik er een moet ineensteken

Besturingssysteem - win7 (heb ik al)
Opties / randapparatuur - muis/toetsenbord + scherm
 
Denk dat je dan het beste in Mediamarkt of Office Center kunt kijken voor een aanbieding waar ze de pc + toetsebord + muis en scherm doen, dan kun je soms voor 600 euro al een Qaud core met 4 GB ram of meer op pakken.
Dan kan je eventueel een nog wat duurdere kiezen of er nog wat extra opslag bij doen in de vorm van een 1 of 2 TB harde schrijf. Zeker handig voor video bewerking.
 
@radicalgamer
Schrap dat video-editing gedeelte maar, het belangrijkste is toch het game.
@Woutertjuh88
Het mag wel een mooiere case hebbe

ik was aan het denken voor een i5-2500, 4gb geheugen en een Radeon HD 6950. Ssd hoeft niet maar is een leuke toevoeging.
 
@Woutertjuh88 Even terug op dat beeldscherm dat je opgegeven had, dat beeldscherm heeft een responstijd van 5ms, je kan beter een beeldscherm nemen van 2ms. Omdat; dit een betere reactie tijd geeft. Anno 2011 en enkele jaren verder nog zul je er geen last van krijgen. Maar de toekomst in met nog zwaardere spellen zul je duidelijk het verschil gaan zien tussen 2ms en 5ms.

Zover ik het goed heb hoor!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb deze voor je samengesteld je moet alleen nog muis en toetsenbord naar eigen smaak en hun doen de montage
 
wat denken jullie van de versie van Modag? ik zou graag wat meningen horen.

Ik vind het er persoonlijk wel goed uitzien maar ik zou dan wel gaan voor een i5-2500 in plaats van de i5-2500k. Ik heb niet echt de bedoeling om te gaan overclocken.
En miss een ander case...

@Slashzz
ik denk dat een i7 beetje boven het budget gaat en met een i5-2500 heb ik denk wel genoeg. (als een i5-2500 bf3 kan draaien)
 
Goedemorgen,

Aangepaste versie met de I2500 maar zonder kast kan je beter dan zelf erbij kiezen dan smaken verschillen;)
 
Laatst bewerkt:
Dan neem ik heb systeempje van Modag... of als iemand anders nog aanpassingen heeft of betere componenten weet.
Ik zou het dan in deze kast laten steken, de vraag was dat alles er wel zou in passen en dat er nadelen aan die kast zijn.

danku
 
Laatst bewerkt:
goed spul dat je nu gaat binnenhalen,

alleen misschien had je beter andere toetsenbord en muis kunnen bestellen.
Logitech spul gamed in mijn inzien het lekkerst. maar smaken verschillen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan