Game PC 1000 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
169
Hallo Allemaal,

Ik ben al weer hard aan het sparen voor een nieuwe game pc.

Budget - 1000 euro.
Doel - Hardcore Gaming!! OVERKLOKKEN HOORT DAARBIJ!!!
Omgeving - Mag wel geluid maken, en ik wil graag een hele goede airflow in mijn kast!
Assemblage - Ik zet hem uiteraard zelf in elkaar. Dat is ook nog eens het leukste, en ik heb al ervaring.

Besturingssysteem - Heb ik al gekocht, Windows 8 Professional
Opties / randapparatuur - Ik heb alles al!

Thanks :)

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
En kan ik voor die duizend euro niets beters krijgen? (SSD hoeft niet want die heb ik al)
 
Ik zie dat je je bericht hebt gewijzigd en wilt gaan overclocken.
dit gaat wel ten kosten van je garantie die je verliest en je krijgt een mindere videokaart wat het hoofddoel voor gamen is. O/Cen is na 4ghz niet echt effectief meer en van 3.4 naar 4.0 voor die 5 FPS winst zou ik het niet doen.
Het kost veel meer en je neemt een risico.
Kan je beter investeren in een betere GPU waar je resultaat in gaming veel beter is dan die 5 fps van O/C;)

Maar als je het persee wil hier dan:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B458155%5D=1&product%5B540497%5D=1&product%5B508195%5D=1&product%5B474396%5D=1&product%5B530925%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B448685%5D=1&product%5B549513%5D=1&product%5B491250%5D=1
 
Laatst bewerkt:
Die gaming psu is helemaal niet nodig, ik weet niet of je van die fancy LED's wil, een gewone 600 watt bronze is stukken beter.
Of kijk anders een naar de XFX Pro 550w. 550w zal zeker genoeg zijn.
 
De gaming PSU is beter voor overclocking en mocht hij na een paar jaar nog wat upgrades uitvoeren heeft die genoeg stroom. 600watt is nou niet dat je zegt ''overkill''
 
voeding is prima en je hoeft niet in te leveren op de gpu gewoon voor een andere behuizing gaan
en heb een andere cpu koeler toe gevoegd deze is een heel stuk beter heb je zeker nodig wil je overklocken
klikerdeklik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit gehoord van een psu die goed om te overclocken is. De xfx is van veel betere kwaliteit.
Edit: Zon dure cpu cooler heb je niet nodig, mijn scythe mugen houdt mijn i5 3570k op 4,2 ghz onder 60 graden onder full load.
 
Laatst bewerkt:
4.2? je kan met deze koeler naar de 5.0ghz... 5.4 zelfs...

xfx heeft een efficiency van 85% de corsair van 82% xfx is dus net ff wat beter maar scheelt niet veel...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel graag eens een bron daarvan zien want ik denk niet dat je zover geraakt met dat moederbord.
 
4.2? je kan met deze koeler naar de 5.0ghz... 5.4 zelfs...

xfx heeft een efficiency van 85% de corsair van 82% xfx is dus net ff wat beter maar scheelt niet veel...


Thanks Firest0rm :)

Ik denk dat het zoiets gaat worden, jij hebt me bij mijn vorige pc ook geholpen! Echt bedankt +1 :thumb:
 
Als je het over de power edition van MSI hebt is die veel te duur, en die andere is met de stock cooler. Die is niet zo goed als die andere.
Ik begrijp je keuze niet, overal op het internet zullen ze je vertellen de Asus of de Gigabyte versie te nemen als ze ongeveer even duur zijn, maar ja jij kiest...
 
Als je het over de power edition van MSI hebt is die veel te duur, en die andere is met de stock cooler. Die is niet zo goed als die andere.
Ik begrijp je keuze niet, overal op het internet zullen ze je vertellen de Asus of de Gigabyte versie te nemen als ze ongeveer even duur zijn, maar ja jij kiest...

Hmm.. dan ga ik denk ik voor de asus :) ik wist dat niet.
 
Ik zou wel graag eens een bron daarvan zien want ik denk niet dat je zover geraakt met dat moederbord.

beetje rond googelen en je vind zo topics van mensen die hun i5 3570k op 5Ghz hebben draaien
heb zelf de i5 2500K en die draait ook op 5ghz als ik dat wil maar heb het niet nodig...
en je moet ook een beetje geluk hebben met je cpu de een klokt hoger dan de ander ook al zijn ze van het zelfde type.
maar het is zeer zeker mogelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan