Game PC 1100 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickardo

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hallo,

Ik weet wel wat van computers af, maar ik ben geen genie zoals jullie allemaal zijn.
Ik heb een budget verkregen van maarliefst +/- 1100 Euro en zou hier graag een Game pc inclusief scherm van kopen. Het scherm zal zo'n 150 euro kosten wat 1000 euro overlaat voor de PC zelf.

Is er een mogelijkheid dat iemand met de PC builder in Alternate een pc kan maken die ik dan door hun in elkaar laat zetten en brengen? (verzenden kan naar mijn e-mail: -) Extra bedankt als dit mogelijk is.

Ook als het bovenstaande niet mogelijk is, graag op een andere manier!

Alvast bedankt!

P.S.
Ik heb geen besturingssysteem. Xp of Windows 7 voldoet, ik weet niet wat het beste zou zijn.

En geluid kan mij niet zoveel schelen zolang het mijn muziek of schiet geluid niet ernstig verstoord.

Daarnaast is er geen software nodig.

Assemblatie door het bedrijf

Ik heb wel zelf nog een geluidskaart liggen, die is niet nodig.

Laatst bewerkt:
Als ik op de game pc klik en naar de Azerty website ga, krijg ik er ook gelijk een geluidskaart, muis, toetsenbord etc. bij

Hoe kan ik dat er vanaf halen?
Ik heb geprobeerd hetzelfde samen te stellen via Azerty alleen dan zonder het bovenstaande maar dit is niet gelukt omdat als ik bijv. de naam van het moederboard intik ik wel 12 verschillende met dezelfde naam allemaal met een andere prijs krijg.

(na het forum goed onderzocht te hebben en andere tips te hebben gelezen heb ik zelf wat bij elkaar gefrommeld):

[smallimg]http://img197.imageshack.us/img197/903/compa.png[/smallimg]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk is een i7 beter. Maar ook de i5 is heel goed.
Maar je wilt gamen en dan is de videokaart belangrijker. Dus eerst een goede videokaart kiezen en dan kijken of je nog geld voor een topprocessor kan vinden.

Je zou een goedkopere monitor kunnen nemen en dan een betere processor nemen. Maar in gamen zal je er weinig voordeel van hebben.

Ok, bedankt. Ik vind het een mooie pc.
Wat voor 'n performance kan je van zoiets verwachten?

Tja, waarschijnlijk dat de computer af en toe op jou moet wachten, omdat je zijn snelheid niet kan bijhouden :D:D

Nee grapje: maar dit is gewoon een heeel snellle pc. Zal rondjes draaien om mijn pc van net een jaar oud. :(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan