Game pc 1400 euro | Op zoek naar advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lewonas

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2011
Hallo allemaal,

Ik vind dat het tijd is geworden om mijn game pc te upgraden. Ik heb de volgende setup op Azerty samengesteld:

nieuwepc_zpse263b4b3.png

(Link)

Ik zou graag wat advies willen krijgen of dit een goede setup is voor een game pc rond deze prijs. Wat ik mij daarnaast vooral afvraag is:

- De behuizing bevat al 4 ventilatoren, heb ik dan wel een extra ventilator nodig? Hebben jullie zelf nog goede alternatieven voor de behuizing (die er een beetje fancy uit ziet)?

- De voeding lijkt nogal aan de dure kant, maar deze wordt wel goed beoordeeld in reviews. Het lijkt me het waard omdat ik later misschien nog een tweede GTX 780 wil toevoegen.

- Wat is jullie opinie over de Gskil Ripjaw X memory sticks i.p.v. bijvoorbeeld Corsair Vengeance? Ik had gehoord/vernomen dat de Ripjaws upcoming zijn en de beste value leveren voor gamers.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

Met vriendelijke groet,
Lewonas.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Behuizing is prima en je hoeft geen extra ventilator kan altijd nog als het te warm wordt en een kast is eigen smaak ik vind hem mooi in ieder geval.
Voeding is oke maar zou goedkoper kunnen met deze bv een van de betere merken
En waarom 16 gig, 8 gig geheugen voldoet ook nog steeds voor te gamen hoor of doe je nog andere dingen met de pc?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan