Game PC 1400,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Dag allemaal,

Ben van plan om een nieuw gamesysteem aan te schaffen!

Budget - 1400.-
Doel - Gamen
Assemblage - Doe ik zelf

Besturingssysteem - Heb ik al
Opties / randapparatuur - Niet nodig

De 3TB HDD heb ik hard nodig voor Foto's en Video's die ik moet opslaan voor de familie :)

Ik heb nu dit samengesteld, wat denken jullie hiervan:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...536990]=1&product[558961]=1&product[564540]=1

:thumb:

Persoonlijk was ik voor wat minder (duur) geheugen gegaan, en een wat betere processor :)

Er is geen betere processor aangezien de i5 4670k max is voor gaming :) Dus wat versta jij onder een beter CPU ?

ik zou voor de i7 gaan :) heb zelf bijvoorbeeld de I7-4770k gekozen, alleen dan praat je wel over aardig wat meer

Hoi,

Hij wordt wel steeds duurder;) maar zou je in plaats van 128 gb ssd pro geen 256 ssd evo nemen qua prijs en snelheid scheelt dat niet veel maar dan kan je de games op ssd installeren en de foto's op de green want die zal zich om stroom te sparen zich deels op een laag pitje zetten.

Ik heb niets aan een i7 4770k, aangezien hyperthreading niet gaat helpen bij games, dus ik ga ook niets merken in games als ik een betere processor koop. Kortom zonde van het geld dus.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Net helemaal waar I7 presteert wel wat beter met games maar naverwant het prijsverschil te weinig;)

Daarnaast gaan de nieuwere games ook gebruik maken zoals battlefield 4 dat al doet bijvoorbeeld.
ik neem aan dat je met deze setup geen red alert 2 gaat draaien, maar de nieuwere games, en dan zou ik het wel in het achterhoofd houden dat de techniek niet stil blijft staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan