Game pc 1500 euro +- 150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb deze pc dus samengesteld :
wil graag weten wat jullie ervan vinden, dit (klik) is hem

maak me vooral zorgen of de koeling en de behuizing het wel zullen reden met deze grafische kaart, daar de behuizing er voornamelijk op gericht is om weinig geluid te produceren.
zou verder vooral willen weten wat jullie van de voeding en de netwerkadapter voor draadloos internet vinden.
daarnaast vraag ik me af of ik hier later nog een extra videokaart aan kan toevoegen en of er misschien geen ander moederbord is dat goedkoper is maar evengoed. (wel met bluetooth)
en tot slot vraag ik me af hoeveel watt dit systeem in de huidige samenstelling ongeveer zal verbruiken

Laatst bewerkt:
op de meeste vragen kan ik je geen antwoord geven maar ik heb wel net gekeken en er kan volgensmij nog een 2de videokaart bij
er staat namelijk:
2 x PCI Express 2.0 x16 ( CrossFireX: x8, x8 modus; SLI: x8, x8 modus;
en als ik het goed heb is dat voor de videokaarte n staat er bij dat hij crossfire kan

en ik dnek dat alles gewoon in de kast moet passen
(ATX moederbord en ATX kast)

bedoelde meer of de behuizing het zal redden ivm koeling, omdat deze grafische kaart de hitte van 1 van de CPU's in de behuizing blaast.
Wel goed dat er een 2e grafische kaart in kan, als de voeding dit ook toestaat althans en dat SLI beschikbaar is.

dankje voor je reactie ;)

Ik zou wat lager geheugen nemen (lager qua hoogte van de sticks), tenminste als de mugen 3 net zo groot is als de mugen 2. Anders past het geheugen niet onder de koeler (of de koeler boven het geheugen, hoe je het wilt). Bij mij past het er namelijk precies onder, dus daar heb ik geluk mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan