game pc 1500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Okiedokie

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
Hoi,

Voor 1500 euro wil ik graag gamen internet film pc.
Zit te denken aan meerdere schermen maar weet niet of past binnen budget, evt later upgrade.
Inclusief scherm + windows. Zelf in elkaar zetten.

Groetjes Okie:D

Hoi,

Hier heb ik wat samengesteld als voorzet alles bij 1 winkel lijkt mij toch even wat makkelijker.

Waarschijnlijk wel, maar het zijn geen zuinige kaarten, dus durf het niet 100% te zeggen.

Ja wil hem zelf in elkaar gaan zetten. Heb nog nooit eerder alles zelf in elkaar gezet maar met een beetje neuzen op internet en beleid komt het wel goed ik:cool:
Zal ik bestellen of nog verder twijfelen:rolleyes:

Als je voor een HD 7950 gaat zou je misschien beter voor deze gaan.
En als je toch wat geld over hebt zou ik toch voor een HD 7970 gaan, maar dat is jouw keuze natuurlijk.

@ freestyler Thanks dat is wel een mooi overzichtelijk stappenplan. Die gaat wel van pas komen!

@ subplayer Waarom zou die 7950 miss beter zijn? Zit er nog verschil in met die van asus of is het puur prijsverschil? ik heb er maar weinig verstand van...
De 7970 is toch 100 euro duurder. Die zou ik graag besteden aan nog wat extra randappartuur. Dan blijf ik netjes binnen budget. Mocht ik het niet laten kunnen in de toekomst dan stop ik er nog een 7950 bij en wat schermen erbij.

Als ik deze setup bestel, zit daar dan alles bij wat ik nodig heb? Kabels enzo?

Thanks allen voor het meedenken!

Hij koelt iets beter en hij is goedkoper.
Als je er nog een 2e wil bijsteken zal je een grotere voeding nodig hebben.

Okee dan ga ik wellicht voor die idd!
nou in de best buy guide van tweakers stoppen ze ook 2 van deze kaarten met dezelfde voeding. Vandaar dat ik denk dat het moet kunnen?

Ahja, ik dacht dat je een 550w had genomen, je hebt gelijk die voeding zal volstaan :D.

:d Ik kan niet echt reviews vinden van die Gigabyte 7950. Die van asus komt goed uit de bus met als nadeel dat ie vrij groot is, daar heb ik geen moeite mee. Voor die paar euro laat is denk ik toch die asus zitten.
Ik ga hem bestellen :cool: denk ik:p

In de vorige BBG was die gekozen, maar goed jij kiest.
Hier een review.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan