Game PC 400 a 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomos

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Beste mensen,

Mijn pc is alweer een beetje aan het verouderen, en wil graag weer een keer wat upgraden. Maar alleen weet ik niet wat nu op dit moment een beetje goed is.
Wie kan mij helpen, het budget is rond de 400 a 500 euro. Maar ik wil alleen een nieuwe moederbord, processor en videokaart. De rest heb ik al. Graag wil ik er games op spelen.

Mijn huidige specificaties:
Moederbord : MSI 880GM-E41 (MS-7623)
Processor : AMD Athlon II X4 640 @ 3000MHz
Fysiek Geheugen : 8192MB (4 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTS 250
Voeding: Corsair TX 650W

(Het moet wel een DDR3 moederbord zijn. Anders heb ik niks meer aan me geheugen)

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Ga naar www.alternate.nl en zoek een upgrade kit die je aanspreekt, je voeding kan je overzetten want die is gewoon nog goed denk ik. de videokaart kan je ook vinden op alternate beetje snellen met minimaal 1,5 gb sucses

Er staat in de reacties van die Club 3d kaart dat de fans nogal lawaaierig zijn
je kunt misschien twee goedkopere kaarten en dan in SLI zetten

]

Dat hij veel lawaai maakt is maar één reactie.
Zelf heb ik hem ook en ik vindt dat hij niet veel geluid maakt. Misschien had die jongen pech. Kan je behuizing ook een rol spelen bij geluidsdemping? Ik heb de Cooler Master CM 690 II Advanced.

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een goeie geluidsdempende kast, maar met een andere kast is het erg lawaaierig, maar je kunt natuurlijk ook een iets goedkopere kaart en dan ook een betere behuizing erbij gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan