Game Pc 500 - 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

japie01

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Berichten
11
----
Budget - 500 - 600 euro
Doel - Gamen/Internet+Email/films kijken
WELKE GAMES? NEED 4 SPEED EN DRAGON AGE (SCHIETSPELLETJES KOMEN NOG)
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage - Moet de winkel doen

Besturingssysteem - Windows 7 home
Andere software? - sprokkel ik wel bij elkaar

Randapparatuur
Ik heb:
draadloze muis, toetsenbord, scherm, wordt mijn tv, speakers via tv, draadloze rumble gamepad, externe harde schijf van 1.5 terrabite

Hallo medeforumleden.
Ik wil graag mijn laptop (hp pavillion) die nu op mijn tv is aangesloten vervangen door een stille pc waarop ik kan gamen en films kijken, muziek luisteren en internetten + e-mail draadloos.
Ik heb de volgende pc gevonden (moet nog wel draadloos signaal kunnen ontvangen/doorgeven aan mn modum). maar omdat de prijs hierbij meevalt zou ik dat via mn stopcontacten kunnen doen..

http://www.kieskeurig.nl/pc/medion/multimedia_pc_6767/348715/

Ben zeer benieuwd naar jullie imput/advies !!
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
----
Budget - 500 - 600 euro
Doel - Gamen/Internet+Email/films kijken
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage - Moet de winkel doen

Besturingssysteem - Windows 7 home
Andere software? - sprokkel ik wel bij elkaar

Randapparatuur
Ik heb:
draadloze muis, toetsenbord, scherm, wordt mijn tv, speakers via tv, draadloze rumble gamepad, externe harde schijf van 1.5 terrabite

Hallo medeforumleden.
Ik wil graag mijn laptop (hp pavillion) die nu op mijn tv is aangesloten vervangen door een stille pc waarop ik kan gamen en films kijken, muziek luisteren en internetten + e-mail draadloos.
Ik heb de volgende pc gevonden (moet nog wel draadloos signaal kunnen ontvangen/doorgeven aan mn modum). maar omdat de prijs hierbij meevalt zou ik dat via mn stopcontacten kunnen doen..

http://www.kieskeurig.nl/pc/medion/multimedia_pc_6767/348715/

Ben zeer benieuwd naar jullie imput/advies !!
Alvast bedankt

Inderdaad goede pc, 512 mb videokaart, je kunt altijd nog een videokaart extra kopen als deze niet goed genoeg is, kloksnelheid vind ik wel een beetje weinig, 2,4 GHz. Een nieuwe pc heeft nu gemiddeld 2.6-3.0 GHz. Kijk eens of hier wat bijstaat:

http://www.informatique.nl/pc (Ik ben niet beïnvloed door Informatique, maar ik kocht mijn pc ook daar)
 
Welke games wil je gaan spelen? misschien wel handig om te gaan vertellen..

De pc die je uitkiest is een erg verouderd model..
Processor komt uit januari 2007 en de videokaart komt uit 2006(dacht ik) en er zit vista op geen windows 7...
 
Welke games wil je gaan spelen? misschien wel handig om te gaan vertellen..

De pc die je uitkiest is een erg verouderd model..
Processor komt uit januari 2007 en de videokaart komt uit 2006(dacht ik) en er zit vista op geen windows 7...

Klopt, Vista is volgens veel mensen een flutwindows... Ik zou niet het nieuwste model nemen, die zijn meestal ook veel duurder.:confused:
 
Welke games wil je gaan spelen? misschien wel handig om te gaan vertellen..

De pc die je uitkiest is een erg verouderd model..
Processor komt uit januari 2007 en de videokaart komt uit 2006(dacht ik) en er zit vista op geen windows 7...

Dat wel, maar hwt sapeelt alle games nog soepel.
Zwagertje heeft een gelijkwaardige pc, zelfde graka en een q8200 ipv de q6600.
Speelt elk spel nog max, MW2, battlefield bad company 2 ect.

Het is "verouderd" maar draait alles nog soepel. en anders is er nog zo een andere grak ingeprikt
 
thnx ik ga kijken

Inderdaad goede pc, 512 mb videokaart, je kunt altijd nog een videokaart extra kopen als deze niet goed genoeg is, kloksnelheid vind ik wel een beetje weinig, 2,4 GHz. Een nieuwe pc heeft nu gemiddeld 2.6-3.0 GHz. Kijk eens of hier wat bijstaat:

http://www.informatique.nl/pc (Ik ben niet beïnvloed door Informatique, maar ik kocht mijn pc ook daar)
 
De games zijn (nu nog) dragon age en need 4 speed

Inderdaad goede pc, 512 mb videokaart, je kunt altijd nog een videokaart extra kopen als deze niet goed genoeg is, kloksnelheid vind ik wel een beetje weinig, 2,4 GHz. Een nieuwe pc heeft nu gemiddeld 2.6-3.0 GHz. Kijk eens of hier wat bijstaat:

http://www.informatique.nl/pc (Ik ben niet beïnvloed door Informatique, maar ik kocht mijn pc ook daar)

Welke games wil je gaan spelen? misschien wel handig om te gaan vertellen..

De pc die je uitkiest is een erg verouderd model..
Processor komt uit januari 2007 en de videokaart komt uit 2006(dacht ik) en er zit vista op geen windows 7...
 
Het is een prima pc voor de gaming ;)
En dus ook voor de rest wat je ermee wilt doen.

-MastaGlazy :thumb:
 
Dat wel, maar hwt sapeelt alle games nog soepel.
Zwagertje heeft een gelijkwaardige pc, zelfde graka en een q8200 ipv de q6600.
Speelt elk spel nog max, MW2, battlefield bad company 2 ect.

Het is "verouderd" maar draait alles nog soepel. en anders is er nog zo een andere grak ingeprikt

En we zijn het weer helemaal eens!
 
ok goed om te horen

En is die pc ook nog een beetje stil? (komt in de huiskamer)

Dat wel, maar hwt sapeelt alle games nog soepel.
Zwagertje heeft een gelijkwaardige pc, zelfde graka en een q8200 ipv de q6600.
Speelt elk spel nog max, MW2, battlefield bad company 2 ect.

Het is "verouderd" maar draait alles nog soepel. en anders is er nog zo een andere grak ingeprikt
 
alternatieven?

Weet iemand nog een alternatief voor mij?
of heb ik mn huiswerk redelijk gedaan..:cool:
 
is redelijk stil.

m'n zwager speelt zonder zijschermen, dus dat is eigenlijk niet te vergelijken met een gesloten kast.


@ music :) gebeurd wel eens vaker :p
 
Als je echt cod 6 ofzoiets wilt spelen zou je de videokaart nog even kunnen upgraden:thumb:
 
top :thumb:

Mag ik ook vragen welke kaart dat je erin gestoken hebt??
 
Mooi kaartje :p, maar eigenlijk is dat gewoon een rebranded 8800GT :)
Zelfde snelheid en specs

Als het allemaal goed loopt is het prfect natuurlijk, maar best jammer dat je neit voor de medion bent gegaan.

Die koste 479,- met Quad core, 4GB geheugen en een 8800GT

Nu heb je 350,- uitgegeven voor je PC, 50,- voor 2GB geheugen extra en 100,- voor de kaart. Ben je in totaal duurder uit (rond de 500,- )
Alleen heb je nu een matige dual-core ipv de Q6600 in de medion.

als je er tevreden bent top natuurlijk :) :thumb: maar toch een gemiste kans.
 
ai

ai dat heb ik nu altijd
iets gekocht en vervolgens loop ik langs een andere etalage en ja hoor ..............
:) toch bedankt voor je advies. wellicht heeft een andere voorbijganger iets aan je tip
thnx en tot ziens

Mooi kaartje :p, maar eigenlijk is dat gewoon een rebranded 8800GT :)
Zelfde snelheid en specs

Als het allemaal goed loopt is het prfect natuurlijk, maar best jammer dat je neit voor de medion bent gegaan.

Die koste 479,- met Quad core, 4GB geheugen en een 8800GT

Nu heb je 350,- uitgegeven voor je PC, 50,- voor 2GB geheugen extra en 100,- voor de kaart. Ben je in totaal duurder uit (rond de 500,- )
Alleen heb je nu een matige dual-core ipv de Q6600 in de medion.

als je er tevreden bent top natuurlijk :) :thumb: maar toch een gemiste kans.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan