Game-PC 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulh9

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe PC, zie hieronder de eisen:

Budget – Rond 500 euro
Doel – Gamen (Fifa 10) & downloaden
Hoe belangrijk is stilte? – Enigszins belangrijk
Assemblage – Zelf
Opties: – Tv kijken
Besturingssysteem – Windows 7
Andere software? – Geen
Randapparatuur – Voor de rest heb ik alles nog wel, kan over een tijdje worden vervangen.

Alvast bedankt!

Groeten, Paul

Hallo,

Ik zal je moeten teleur stellen,

Wanneer jij een pc wilt waar op je kan gamen en windows 7 dan ben je veel meer kwijt.
Voor een los windows 7 exemplaar ben je al gauw 300 euro kwijt (die gedowngrade home bende op je pc wil je natuurlijk niet...)

En voor 200 euro heb je amper een goede processor. tel daarbij minimaal 100 euro op voor een videokaart, minimaal 100 euro voor een moeder bord dan nog een hardeschijf en geheugen, en dan ben je met windows al 800 euro kwijt. dan heb je nog geen voeding (+-100* euro) dvd rom speler + computer behuizing (100 euro*)

Wanneer je een redelijke game pc wilt dan zal je iets langer moeten sparen.

Ja ik kom hier op +/-1000 euro uit, en ja het kan nog wel ongeveer 200 tot 300 goed koper maar verwacht dan niet dat je volgend jaar alle spelletjes nog met gemak op high settings kan spelen.

Ik hoop dat ik je een beetje ge informeert heb, en niet te veel heb afgeschrikt, maar 1 ding is zeker, game pc`s zijn niet de goedkoopste.en winhoos ook niet

( * ) is een indicatie maar dit kan natuurlijk goedkoper

systeemherstel

telkens ik een systeemhersrel doe verlies ik heel veel ruimte om mijn locale schijf C; Weet iemand aan wat het kan liggen

Hallo,

Wanneer jij een pc wilt waar op je kan gamen en windows 7 dan ben je veel meer kwijt.
Voor een los windows 7 exemplaar ben je al gauw 300 euro kwijt (die gedowngrade home bende op je pc wil je natuurlijk niet...)

En voor 200 euro heb je amper een goede processor. tel daarbij minimaal 100 euro op voor een videokaart, minimaal 100 euro voor een moeder bord dan nog een hardeschijf en geheugen, en dan ben je met windows al 800 euro kwijt. dan heb je nog geen voeding (+-100* euro) dvd rom speler + computer behuizing (100 euro*)

Ja ik kom hier op +/-1000 euro uit, en ja het kan nog wel ongeveer 200 tot 300 goed koper maar verwacht dan niet dat je volgend jaar alle spelletjes nog met gemak op high settings kan spelen.

Ik hoop dat ik je een beetje ge informeert heb, en niet te veel heb afgeschrikt, maar 1 ding is zeker, game pc`s zijn niet de goedkoopste.en winhoos ook niet

Bedankt voor je advies!

Zou je misschien een computer weten waar alleen fifa 10 op kan draaien, dat is de voornaamste reden voor het halen van een computer.

Voor de rest hoef ik er eigenlijk weinig op te doen, omdat ik voor de rest alles op m'n Macbook doe. Maar daar komen bijna geen spellen voor uit en ik gebruik die voor school en werk.

Groeten Paul

telkens ik een systeemhersrel doe verlies ik heel veel ruimte om mijn locale schijf C; Weet iemand aan wat het kan liggen
Welkom op Helpmij. :)

Open even een nieuw topic met daarin je vraag. Het is namelijk niet gebruikelijk om in iemand anders zijn/haar topic een vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

ronny310 --> klik <--

Hallo,

Dit is onzin, je betaald geen 300 euro voor windows 7. Je kan windows 7 voor 120 kopen.
En een Game pc voor 500 euro is wel haalbaar. Je moet alleen zelf een beetje verstand hebben van assembleren. Ik heb vorig jaar een Qaud-Core Computer in elkaar gezet voor 600 euro, en dat was met een 22inch monitor erbij. 1000 euro is veelste "over-priced".

Succes:thumb:

Hangt totaal van de versie af.;)

Je hebt een retrail versie van 200 en een versie van 300 euro. Als ik eerlijk ben zal ik NIEMAND aanraden om de home versie te gebruiken.

Ja er zijn oem versies te koop voor 100 of misschien wel lager maar volgens mij is er nog een discussie of dit mag.

Je hebt een retrail versie van 200 en een versie van 300 euro. Als ik eerlijk ben zal ik NIEMAND aanraden om de home versie te gebruiken.

Ja er zijn oem versies te koop voor 100 of misschien wel lager maar volgens mij is er nog een discussie of dit mag.
Het mag gewoon volgens microsoft. De vraag is alleen of webshops het mogen verkopen... Maar het wordt gedoogd.
Dus voor 85-100 euro heb je een mooie home premium welke voor 98% van de thuisgebruikers goed genoeg is.

Systeem van meer was goed samengesteld. Wil je echt naar 500 euro, dan krijg je echt een stuk zwakkere processor.

Als je je budget een klein beetje verhoogd dan kan dit:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[217782]=1&product[210544]=1&product[80155]=2
4 GB geheugen
stuk betere videokaart (voor maar 10 euro meer)

Wil je echt op 500 euro uitkomen, dan is dit een optie.
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[75337]=1&product[63315]=1&product[235982]=1
Wel die betere videokaart, maar zwakkere processor en maar 2GB geheugen. Heb wel voor 64bit windows gekozen, met het idee dat je het geheugen later kan vergroten.

Bedankt allemaal!

Het is een laptop geworden die ik nog had liggen.
Binnenkort wil ik een computer halen als m'n budget wat hoger is.

Gr. Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan