Game PC 600-700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaikee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2011
Beste,
Ik ben op zoek naar een ‘’game’’ pc waar ik Black Ops, Sims 3 op kan spelen. Ook af en toe voor photoshop. Ik hoop met deze pc 3-5 jaar voor uit te kunnen.

Budget – €600-700
Doel – Gamen- Photoshoppen voor vrijetijd.
Omgeving – Slaapkamer, normale omgeving - hoeft niet extra stil te zijn.
Assemblage – Kant-en-klare montage.
Besturingssysteem – windows 7 home premium
Opties / randapparatuur – Intel, geen AMD. Muis, toetsenbord en beeldscherm heb ik al.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

Ik heb laatst nog een game pc gekocht voor €750,- en ik kan elke game op hoogste kwaliteit spelen maar ik heb de onderdelen zelf uitgekozen en laten assembleren bij alternate:

AMD 4 x 3.2Ghz
Nvidia geforce gtx465
500GB
4GB werkgeheugen

mischien heb je er wat aan maar ik heb de mijne niet vvor niks l;aten assembleren en zelf de onderdelen gekozen want zo'n PC is er niet voor 600-700! eerder €1000+

@AsusUser, jouw link heeft 8GB? Ik denk dat ik maar 4GB nodig hebt of desnoods 6. Kan ik daarop bezuinigen? Mijn budget is echt max. 700. Ik hoef niet de allerniewste games en het hoeft ook niet op allerhoogste kwaliteit. Waar kan ik nog op 'bezuinigen?

Als de persoon niet gaat overklokken, kan er nog op de processor bezuinigd worden.;)

Welkom op Helpmij..

Voorgaande linken zit nog geen w7 bij en je vraagt er wel om.

Zal je dus eerder naar een normale i5 moeten,geen extra koeler(niet nodig dan)en een goedkopere voeding.750w is overdreven voor dit systeem.
En een 6790 bijv.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...242662]=1&product[235903]=1&product[331202]=1

Zou je de volledige 700 euro willen besteden zou je toch nog de 6870 kunnen overwegen.Of toch meer geheugen.Of een kast wat meer naar je smaak is.Deze heb ik zelf sinds paar weken en vind prima last.

Laatst bewerkt:
iets beter moederbord mag wel dit moederbord heeft geen dual channel ondersteuning
klik

err mijn fout moederbord ondersteund dual channel
ik dacht dat die moederborden single channel waren :/

Okidoki:thumb:

Verder een goede samenstelling dacht ik zo voor de wensen van de TS'r.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan