Game PC 650 euro samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De xfx 550w redt het wel, die heeft genoeg pins en dat systeem verbruikt hoogstens 450 watt.

@jessel Er bestaat niet iets als 'betere' kasten, ze kunnen meer airflow hebben, betere cable management opties maar dat is het ook.

Laatst bewerkt:
Als je naar het wat duurdere systeem van.mij kijkt haal.je daar veel meer voordeel uit, de GTX 660 Superclocked is beter en goedkoper als de hd7870.
En voor als hij niet veel gamed heb ik er ook nog de intro core i5 3570 in,
Dus een betere processor, en een betere videokaart,dus het gamed fijner en voor als je ook snel andere dingen wilt doen, is dat sneller,
Alleen zit er dan geen ssd in maar die kun je goed missen, alleen je computer start wat minder snel op en dat is het, ook is mijn kast beter, en ziet er ook nog wat leuker uit( vind ik ook niet onbelangrijk bij een game systeem)

Kun je je statement dat de GTX 660 beter is dan een OC 7870 met benchmarks? De gtx 660 is net beter dan een HD 7850 en net slechter dan een HD 7870.

Kun je je statement dat de GTX 660 beter is dan een OC 7870 met benchmarks? De gtx 660 is net beter dan een HD 7850 en net slechter dan een HD 7870.

De gtx 660 is vanaf 1080 net een paar frames slechter ja, maar dit is de superclocked versie en die is heel wat beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan