game pc 650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom zou hij een slechtere videokaart moeten nemen als hij voor 656 euro ook een i5 met HD4870 kan kopen?

Die 6 euro heb ik ook al gevonden in de voeding:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/89393

Nogmaals meer: Lees nu eens wat meer. ;)


Marsmannetje ik wil niet vervelent zijn maar u mag ook naar hans anders u ziet het toetsenbord en de muis over het hoofd.
muis heeft hij al. Toetsenbord daar heb je een punt. Kost 10 euro....

En die was jij ook al die keren vergeten...
 
Laatst bewerkt:
Meer40, met alle respect, maar ga nou eens prioriteiten stellen. Een toetsenbord en muis kun je zo vervangen, kosten 30 euro en dan kun je weer jaren vooruit. Als je gaat bezuinigen op een videokaart/processor omdat er toevallig nog een toetsenbord/muis bij moet ben je veel verder van huis, die kosten gelijk 150 - 200 euro om te vervangen.

Pri-o-ri-tei-ten.
 
Dat is waar maar ik stel ook prioriteiten ik vind een processor belangrijker als een videokaart en meneer wil niet over de 650euro heeft hij vermelt.

Groetjes,

Meer40
 
Sorry maar mij lijkt het geen verstandige keus maar toch succes met uw pc :thumb:.

Groetjes,

Yannick Nelemans
 
Sorry ik had dit perongeluk gedaan niet geheel goed gelezen er werd me dan ook aangeraden naar hans anders te gaan :)

Groetjes,

Meer40
 
en nu was het taalgebruik van de beginpost nu ook niet al te sterk. Wij hebben in Nederland leestekens....
Je moest de beginpost ook 10x doorlezen voor je een beetje begreep wat TS zocht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan