Game PC 700-750 MAX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giftboa

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2012
Berichten
7
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 700-750 is MAX
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?Maakt niet uit als het maar een sterk beest is.
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten? Ik wil graag componenten zelf assemblere.

Besturingssysteem - Welke wil je? Heb er al een, dank je :)
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?ABSOLUUT GEEN AMD, Ik en de AMD series waren nooit goed, altijd problemen met ze gehad, Dus graag NVIDIA

Maar bijv Nvidia en AMD processor kan :)
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik denk dat dit ook wel een aardige optie kan zijn.
 
Modag, zoals ik al heb gezegt ik wil absoluut geen Amd videokaart, sinds ik was begonnen met gamen had ik een 5870 veel problemen mee gehad, om de dag crashen, reboot bij elk setup van een spel, games zagen er verschrikkelijk uit, toen had ik een 6870 De broer van 5870, ongeveer dezelfde problemen, toen me laatste besluit van amd was om een 6950 uit te testen, en die heb ik binnen twee dagen terug gebracht naar de winkel, hij begon al te laggen met blacklight retribution en Gta.
 
Hoi,

Tja zou kunne was me niet duidelijk maar zou dat niet ergens anders aankunnen leggen want hier draait de amd al jaren naar behoren en de 560 is minder als de 7850. en de processor ook
 
Ik weet het niet, maar ik heb het allemaal gedaan met 3 andere systemen, en die drie systemen hadden echt top processors

Amd Phenom ii x6 1045t
Intel Core i5 2500
Intel Core I5 2400
Ik heb het altijd gedaan met mooie uitstekende processors, dus ik denk dat deze componenten niet het problemen waren.
 
Hoi,

zal ook niet aan processors gelegen hebben maar misschien aan voeding merk en/of vermogen.
 
ik denk dat dat ook niet de problemen aren, want het waren 3 diverse systemen :)

maar toch, ik wil het graag houden op Nvidia :)
 
Hoi,

Ja dan zal je op de processor moeten inleveren inderdaad want gaat niet met I5 lukken.
 
Hoi,

Ja denk gezien je budget dat dit wel het meest haalbare is dan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan