Game pc - 700-800 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter eepy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eepy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2012
Hallo Helpmij forum,

ik ben sparende voor een nieuwe game pc. en hoopte met 700-800 euro een leuk apparaat binnen te kunnen halen.
zelf heb ik 0 verstand van het assembleren van een pc en zou dit liever laten doen.

ik ben op zoek naar een game pc die het liefst Battlefield 3 op ultra zou kunnen spelen met goeie FPS. op high zou ik ook al leuk genoeg vinden maar wil hem wel wat jaartjes kunnen gebruiken.
hij hoeft niet fluisterstil te zijn. is leuk maar speel zelf met headset op dus hoor hem toch niet en anderen hebben er ook geen last van.
ik heb zelf geen besturingssysteem schijf of iets dergelijks dus deze moet ik ook aanschaffen (liefst bij prijs inbegrepen)
het liefst gewoon windows 7.

ik heb al een beetje gekeken op pc-samenstellen.nl en azerty etc. maar na het kiezen van processor,video kaart en ram raak ik het spoor al snel bijster.. daarom vond ik pc-samenstellen.nl wel makkelijk maar er is niet heel veel keuze uit processors/videokaarten.

dus hierbij vraag ik jullie wat jullie mij kunnen aanraden voor 700-800 euro.
en het duurt waarschijnlijk nog wel 2-3 maanden voordat ik het geld bij elkaar heb. dus de prijzen kunnen dan wel al wat gedaald zijn. maar ik probeer ook gewoon wat inzicht te krijgen in waar ik op moet letten bij het kopen van onderdelen e.d.

alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Eepy

je kunt het beste pas een week voordat je de pc gaat kopen gaan kijken naar welke hardware beschikbaar is
iedere maand komt er iets nieuws uit, prijzen zullen zeer zeker dalen en dat gaat heel snel met hardware
over 3 maanden kun je namelijk weer een nieuwe pc samenstellen die er totaal anders uit ziet/hardware heeft

dus het heeft niet veel zin om nu al te gaan kijken naar wat je kunt kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan