Hallo,
Ik ben hier nieuw op dit forum en ik wil graag een game pc samen stellen zoals de titel zegt :d
Ik ben van plan om deze games te gaan spelen:
Mount and Blade
Sims 4
Hitman 2015
Fallout 4
Total War series (Empire Total war, Atilla, Medieval, Shogun)
BF4
The Witcher 3
GTA 5
NFS 2015
Skyrim
Minecraft
Arma 3
Space Engineers
En andere games die in de toekomst uitkomen.
Ik ben niet van plan om de games op de alle hoogste instellingen te draaien, 4K en ultra high en SMAA kan later allemaal wel voor een upgrade.
Een SSD en een Beeldscherm heb ik al en een muis + toetsenbord.
Windows heb ik al, en heb graag wel een betrouwbaar spul want met me vorige pc was de ventilator "kapot" gegaan en moest ik een fan controller programma downloaden om de fan door te laten blaazen, want hij bleef idle zelfs tijdens het gamen met 80 graden.
Lawaai maakt mij niet echt uit ik heb toch een gaming headset op tijdens het gaming... moet natuurlijk ook geen straaljager lawaai zijn zoals mij oude pc haha.
Overclocken wil ik eventueel later wel maar dan schaf ik wel een waterkoeler aan.
Ik hoop dat ik dus duidelijk genoeg ben geweest.

Edit: Blue-ray/DVD speler hoef ik niet want ik doe alles via Steam en Netflix.
Ik ben hier nieuw op dit forum en ik wil graag een game pc samen stellen zoals de titel zegt :d
Ik ben van plan om deze games te gaan spelen:
Mount and Blade
Sims 4
Hitman 2015
Fallout 4
Total War series (Empire Total war, Atilla, Medieval, Shogun)
BF4
The Witcher 3
GTA 5
NFS 2015
Skyrim
Minecraft
Arma 3
Space Engineers
En andere games die in de toekomst uitkomen.
Ik ben niet van plan om de games op de alle hoogste instellingen te draaien, 4K en ultra high en SMAA kan later allemaal wel voor een upgrade.
Een SSD en een Beeldscherm heb ik al en een muis + toetsenbord.
Windows heb ik al, en heb graag wel een betrouwbaar spul want met me vorige pc was de ventilator "kapot" gegaan en moest ik een fan controller programma downloaden om de fan door te laten blaazen, want hij bleef idle zelfs tijdens het gamen met 80 graden.
Lawaai maakt mij niet echt uit ik heb toch een gaming headset op tijdens het gaming... moet natuurlijk ook geen straaljager lawaai zijn zoals mij oude pc haha.
Overclocken wil ik eventueel later wel maar dan schaf ik wel een waterkoeler aan.
Ik hoop dat ik dus duidelijk genoeg ben geweest.

Edit: Blue-ray/DVD speler hoef ik niet want ik doe alles via Steam en Netflix.
Laatst bewerkt: