Hallo iedereen,
Mijn computer is nu al 3 a 4 jaar oud en ben nu opzoek naar een nieuwe.
Nou heb ik zelf een beetje kennis maar niet erg veel.
Graag zou ik willen weten wat mensen mij aanraden.
Ben opzoek naar een game pc waar de nieuwste games opgespeeld kunnen worden (bv. modern warfare 3/battlefield 3).
PC moet ongeveer 3 jaar mee kunnen.
Budget: 700 euro
Doel: Gamen+Internet+Email
Omgeving: Slaapkamer (gelieve een stille koeling, hoeft niet per se).
Assemblage: Zelf of een kant en klare kast (gelieve kant en klaar maar kan het laten uitbesteden door een kennis).
Besturingssysteem: Heb ik zelf, windows 7 x64
Opties / randapparatuur 1: Ik wil minstens een I5 processor en gelieve ook een NVIDIA videokaart.
Opties / randapparatuur 2: Zelf heb ik nog een Samsung HD501LJ hardeschijf (500 gig).
Aangezien hardeschijven nu zo duur zijn leek het mij handig deze nog te gebruiken zodat er meer geld uitgegeven kan worden aan andere onderdelen.
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen en mij willen helpen. :thumb:
Groet,
Niels
Mijn computer is nu al 3 a 4 jaar oud en ben nu opzoek naar een nieuwe.
Nou heb ik zelf een beetje kennis maar niet erg veel.
Graag zou ik willen weten wat mensen mij aanraden.
Ben opzoek naar een game pc waar de nieuwste games opgespeeld kunnen worden (bv. modern warfare 3/battlefield 3).
PC moet ongeveer 3 jaar mee kunnen.
Budget: 700 euro
Doel: Gamen+Internet+Email
Omgeving: Slaapkamer (gelieve een stille koeling, hoeft niet per se).
Assemblage: Zelf of een kant en klare kast (gelieve kant en klaar maar kan het laten uitbesteden door een kennis).
Besturingssysteem: Heb ik zelf, windows 7 x64
Opties / randapparatuur 1: Ik wil minstens een I5 processor en gelieve ook een NVIDIA videokaart.
Opties / randapparatuur 2: Zelf heb ik nog een Samsung HD501LJ hardeschijf (500 gig).
Aangezien hardeschijven nu zo duur zijn leek het mij handig deze nog te gebruiken zodat er meer geld uitgegeven kan worden aan andere onderdelen.
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen en mij willen helpen. :thumb:
Groet,
Niels
Laatst bewerkt: