Game PC 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieluhhs

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Hallo iedereen,

Mijn computer is nu al 3 a 4 jaar oud en ben nu opzoek naar een nieuwe.
Nou heb ik zelf een beetje kennis maar niet erg veel.
Graag zou ik willen weten wat mensen mij aanraden.
Ben opzoek naar een game pc waar de nieuwste games opgespeeld kunnen worden (bv. modern warfare 3/battlefield 3).
PC moet ongeveer 3 jaar mee kunnen.

Budget: 700 euro
Doel: Gamen+Internet+Email
Omgeving: Slaapkamer (gelieve een stille koeling, hoeft niet per se).
Assemblage: Zelf of een kant en klare kast (gelieve kant en klaar maar kan het laten uitbesteden door een kennis).

Besturingssysteem: Heb ik zelf, windows 7 x64
Opties / randapparatuur 1: Ik wil minstens een I5 processor en gelieve ook een NVIDIA videokaart.
Opties / randapparatuur 2: Zelf heb ik nog een Samsung HD501LJ hardeschijf (500 gig).
Aangezien hardeschijven nu zo duur zijn leek het mij handig deze nog te gebruiken zodat er meer geld uitgegeven kan worden aan andere onderdelen.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen en mij willen helpen. :thumb:

Groet,

Niels

Laatst bewerkt:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B455211%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B423778%5D=1&product%5B230302%5D=2&product%5B364212%5D=1&product%5B401998%5D=1&product%5B400410%5D=1&product%5B225953%5D=1

Hallo nieuhhs
Wil je je oude harde schijf gebruiken voor opslag of voor je windows instalatie enz..
De pc is met assemblage dus de computer wordt helemaal voor je in elkaar gezet
Er zit geen harde schijf bij omdat ik niet zeker wist dat je je schijf wou hergebruiken of voor 'erbij'

Greetz freestyler12

Mijn hardeschijf wou ik eigenlijk voor geen van beide gebruiken, dit is puur besparing zodat er meer geld uitgegeven kan worden aan andere onderdelen (weet niet of dit slim is).
Alleen ben ik nog vergeten te vermelden dat ik de montage door iemand kan laten doen.
Verder ziet het er voor zover ik er verstand van heb goed uit!

Dus er moet nog wel een harde schijf bij?
Dan kan de assemblage er bij weg en daar voor in plek de hardeschijf...

Die kan erbij (Als dit voordeliger zou zijn).
Verder alleen nog een dvd speler/brander ;)

Ziet er ook goed uit, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit na de NVIDIA.
Verder weet ik niet wat Dual Channel RAM inhoud, maar naar mijn idee hebben jullie hetzelfde 1x2 of 2x1.
Verder zeker een voorstander van de silent case.

Dit is trouwens 8GB RAM hoor, ipv. 4GB RAM. En heb je iets tegen AMD dan?

Even tussendoor, Als je gaat bestellen bij Alternate of Azerty geef dan tijdens het bestellen in het commentaar venster "Code Helpmij" op en steun helpmij,
het kost je niks meer en je steunt de vrijwilligers organisatie!
(uiteraard zonder quotes/comma's)

Heb er niks tegen, maar heb er ook niks mee.
Heb altijd een intel en NVIDIA gehad zolang ik mij kan herinneren, en heb hier nooit problemen mee gehad.
Betaal liever iets meer als ik weet dat ik altijd goed zit.
En ik zal de code opgeven bij de bestelling ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan