Game-pc 800-1000ï€

Status
Niet open voor verdere reacties.

ownstar

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
het is eens tijd voor een nieuwe computer deze is ondertussen denk ik 6 jaar oud en kan niet meer zoveel aan(damn ik ga hem missen:o)

Budget - 800-1000€

Doel - vooral gamen en internet ik denk dan vooral aan games zoals wow,en games van het laatste jaar.

Hoe belangrijk is stilte? - zolang de mensen in de kamer naast mij niets horen en als ik mijn hoofdtelefoon op heb niets hoor is het goed :D

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - laat ik doen door de winkel. word al niet goed als ik er aan denk dat ik iets kapot doe tijdens het in elkaar zetten;)

Opties: goh...zien dat ie draadloos internet goed oppikt want ik zit nogal ver van router(voorbeeld mijn psp signaalsterkte is 35% waar ik zit:rolleyes:) scherm heb ik mijn tv voor toetsenbord,muis en speakers heb ik nog.wat is er nog van opties?

Besturingssysteem - ik zit nog op xp maar vindt nu toch dat het tijd is om verder te gaan nieuwe pc nieuw besturingssysteem dus ik denk dat windows 7 wel goed is niet?

Andere software? - niets dat ik weet.

ik denk dat ik bij http://azerty.nl ga kopen

Laatst bewerkt:
Hallo welkom op helpmij

ik heb hier een samenstelling voor jou die aan jou eisen voldoet
klikerdeklik

HD6950 1GB videokaart
1TB HDD samsung spinpoint F3
4GB DDR3 kingston value ram
Coolermaster Elite 430 kast
600watts A-merk voeding
Scythe mugen koeler erg stil en houd je cpu koel

windows 7 64BIT
Azerty doet de hardware assemblage windows 7 moet je zelf installeren

EDIT oeps wifi kaart vergeten!

domme vraag maar welke van de artikelen is de wifi kaart:confused: gewoon om te weten :)

toch nog een vraagje over die wifi kaart:D

is die kaart nu voor draadloos internet op mijn computer of is ie een toegangspunt voor psp want beschrijving zegt:
PCE-N13 supports Xlink Kai, free software that enables PSP gamers to play system-link games with worldwide friends. Software AP mode allows the WLAN card to act as a virtual access point. The computer needs to be connected to a wired network using an Ethernet connection in order to provide network access to WLAN client

hier ken ik niets van:P

want ik kan geen ethernet kabel legen van beneden waar router en modem staan naar mijn computer die boven staat.dat mijn psp slecht internet heeft is niet erg want ik zit er toch altijd beneden mee :D

hij kan het allebij het is gewoon een wifi kaart

WLAN = wireless local area network wat dus de connectie naar de router maakt

ik heb de kaart ook in mijn htpc zitten met wireless

Laatst bewerkt:
ok bedankt voor het antwoord:)

nu dat ik mijn vraag zo nog eens lees komt het nogal dom over:o

Als je online wil gamen dan zul je last krijgen van de wifi verbinding. Je zegt dat je ver van het AP zit - dat geeft een zwak signaal en grotere lags. Of dat erg is moet je zelf bepalen...

ja dat merk ik nu ook al maar het gaat nog :) als ik wow speel merk ik het niet eens
ik merk het alleen als ik op mijn xbox speel :)
en naast wow zijn de meeste games dat ik op pc speel toch ofline.

ik heb er nu een paar uurtjes over geslapen en denk dat ik hem ga bestellen

natuurlijk als er iemand is die ook nog iets wilt wijzigen mag dat :)

ik ken niets van hardware dus je kan mij alles verkopen daarom dat ik het hier vraag :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan