Game-PC 800 euro hulp nodig vooral videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jexploit

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Berichten
12
Mijn budget ligt tussen de 750 en 800 euro
Ik wil met deze computer games zoals Battlefield 3 gewoon smooth met screenrecording kunnen spelen en opnemen. Ook wil ik een beetje werken met photoshop en video editing, maar dat moet dan geen probleem zijn.

Ik wil een niet al te luide pc maar een beetje geluid is prima.

Ik kan alles zelf in elkaar zetten, al eens eerder gedaan en weet waar je voor moet oppassen en zo.

Ik heb al een besturingssysteem dus die hoeft er niet bij

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...508195]=1&product[485286]=1&product[558089]=1

ik heb deze lijst met onderdelen al samengesteld, mij leek het wel een samenstelling die aan m'n eisen voldoet (zonder videokaart zoals je ziet, daar kan ik dus niet uit kiezen…) maar ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik ben niet de beste met computers.

Ik kan de optical drive uit mijn oude computer halen maar de rest is niet te gebruiken. Ik hoef geen monitor, muis of toetsenbord, want dat heb ik allemaal al.


Ik hoor graag van jullie!


JExploit
 
Laatst bewerkt:
Topictitel - Voor de helpers en eventuele zoekers op het forum is het ook prettig als je je topictitel een duidelijke omschrijving mee geeft. Denk daarbij aan "Multimedia-pc 800 euro" of "Game-Ppc 1500 euro" of "Budget-pc 300 euro"

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Zou je misschien een antwoord willen geven op deze vragen zodat wij beter kunnen inschatten wat je precies wilt :D
 
Je geeft hem een moederbord dat geen overclocken ondersteunt, maar wel een processor dat juist gemaakt is om te overclocken?
Ik begrijp je logica niet.. Maar bon, dit vindt ik goed, als je alleen BF3 zou spelen is de GTX 660 ti, maar volgens mij is de HD 7950 wat meer future proof.
 
Dank jullie wel voor de snelle reacties :)

Helemaal nieuwe samenstelling gemaakt zie ik behalve die laatste met club 3d radeon hd 7950 royalqueen, lekker m'n eigen samenstelling met goede videokaart, ben niet van plan te gaan overclocken dus 2500k en dat (verkeerde) moederbord hoeven van mij dus niet.

@ozanishier
Ja ik heb voor een B75 chipset gekozen omdat ik helemaal niet van plan ben een 2500k te kopen >.>

Maarja alsnog bedankt en ik zal even kijken naar die videokaart :)

En moet ik voor die videokaart 700Watt voeding nemen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de samenstelling van ozanishier gaan als je er een SSD bij wil, als je dit niet wil kan je het geld beter in je videokaart steken, 500w is wel genoeg hoor.
Trouwens als je geen HD 7950 wil, dan kan je ook een GTX 660ti kopen...
 
Als je een GTX 660 Ti wilt nemen dan zou ik toch voor je 2e link gaan. Betere koeler en stiller :D
 
Dankjulliewel,

@ozanishier welke 2e link? Asus? Maar wat bedoel je dan met stiller... Het lijkt erop dat je over een andere samenstelling praat? Of heb ik het mis? Want die 2e is heel anders dan die van mij.. Kan denoods wel koeler vervangen maar lijkt me niet erg nodig denk?

Die gtx ti asus ziet er wel goed uit, ik heb nog een paar daagjes om te kiezen :) kan niet wachten en bedankt allemaal, k hoor het graag als iemand nog met iets beters komt!


Jexploit
 
Hallo ik ben er weer.
Ik heb een tijdje rond gekeken en wat andere kleine besluiten genomen.

Ik heb nu deze samenstelling en ik vraag graag jullie mening of hij minecraft vloeiend kan opnemen met hoogste settings.

Alvast bedankt.

JExploit
 
Ja, het kan zeker minecraft aan :p, maarneem een andere voeding en Ms tech staat niet bekend om kwaliteit af te leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan