game pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

harm0123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
hoi allemaal wegens positive berichten uit mijn vrienden kring wil ik jullie ook graag om hulp vragen met het verder samen stellen van mijn pc mijn kennis gaat denk ik niet zo diep als jullie maar heb me best gedaan door te snuffelen op dit forum

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 800 euro

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen !! bf3 moet hij goed kunnen draaien liefst op high uitteraard en in de toekomst guild wars 2

Omgeving - liefst zo stil mogelijk

Assemblage - ja

Besturingssysteem - windows 7

Opties / randapparatuur - nee heb nog een vga beeldscherm met 15 pins die ik eerst nog wil gaan gebruiken heb nog zon DVI to D-Sub Converterof mocht het prestatie verschil echt nihil zijn een beeldscherm erbij waar ook hdmi op zit en ook aanwezig is op de videokaart voor evt tv

Overclocken : nee ook niet van plan "nap dr niks van"

sli crosfire : geen must

toekomst : evt meer geheugen erin en upgraden van evt cpu maar geen must

conclusie: moet een paar jaar mee kunnen om normaal te kunnen gamen

uit een ander topic kwam ik deze tegen

http://www.salland.eu/fastbasket?pi...912,949998,344516,65062,280510,959995,1021044

ook zou ik graag nog wat alternatieven willen zien van amd maar wil gewoon het beste voor me geld voorkeur intel die pc kast sprak mij erg aan in de link omdat deze erg stil moet zijn

mvg harm

Laatst bewerkt:
mijn gevoel zecht dat ik met een amd in de toekomst makkeljk en goedkoper kan upgraden dus een serieus amd systeem mag ook mits ik heir echt wat aan ga hebben

hier valt niet veel meer aan te verbeteren intel zal in de toekomst ook nog 1155 cpu's uitbrengen verder zijn de cpu's een stuk sterker dan die van amd (op het moment dan)
als je nu voor amd gaat kom je veel zwakker uit

phenom x6 cpu's worden nog niet volledig gebruikt de 2 extra cores die deze cpu aanbied worden namelijk niet aangesproken door games
en dan krijg je prestatie verlies

ik raad wel een 600watts voeding aan dan heeft de voeding minder stress en hoeft deze niet constant op vol vermogen te draaien als je een beetje wilt gamen
Corsair Builder series is een goede modulaire voedingen zijn voor de gene die willen kabel managen neem aan dat jij dat niet gaat doen :P

EDIT: even over je beeldscherm als je nu nog een vga crt scherm hebt raad ik je wel aan om een nieuw scherm aan te schaffen
die dingen zijn echt lelijk en niet zo scherp als het gaat om LCD schermen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan