hoi allemaal wegens positive berichten uit mijn vrienden kring wil ik jullie ook graag om hulp vragen met het verder samen stellen van mijn pc mijn kennis gaat denk ik niet zo diep als jullie maar heb me best gedaan door te snuffelen op dit forum
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 800 euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen !! bf3 moet hij goed kunnen draaien liefst op high uitteraard en in de toekomst guild wars 2
Omgeving - liefst zo stil mogelijk
Assemblage - ja
Besturingssysteem - windows 7
Opties / randapparatuur - nee heb nog een vga beeldscherm met 15 pins die ik eerst nog wil gaan gebruiken heb nog zon DVI to D-Sub Converterof mocht het prestatie verschil echt nihil zijn een beeldscherm erbij waar ook hdmi op zit en ook aanwezig is op de videokaart voor evt tv
Overclocken : nee ook niet van plan "nap dr niks van"
sli crosfire : geen must
toekomst : evt meer geheugen erin en upgraden van evt cpu maar geen must
conclusie: moet een paar jaar mee kunnen om normaal te kunnen gamen
uit een ander topic kwam ik deze tegen
http://www.salland.eu/fastbasket?pi...912,949998,344516,65062,280510,959995,1021044
ook zou ik graag nog wat alternatieven willen zien van amd maar wil gewoon het beste voor me geld voorkeur intel die pc kast sprak mij erg aan in de link omdat deze erg stil moet zijn
mvg harm
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? 800 euro
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen !! bf3 moet hij goed kunnen draaien liefst op high uitteraard en in de toekomst guild wars 2
Omgeving - liefst zo stil mogelijk
Assemblage - ja
Besturingssysteem - windows 7
Opties / randapparatuur - nee heb nog een vga beeldscherm met 15 pins die ik eerst nog wil gaan gebruiken heb nog zon DVI to D-Sub Converterof mocht het prestatie verschil echt nihil zijn een beeldscherm erbij waar ook hdmi op zit en ook aanwezig is op de videokaart voor evt tv
Overclocken : nee ook niet van plan "nap dr niks van"
sli crosfire : geen must
toekomst : evt meer geheugen erin en upgraden van evt cpu maar geen must
conclusie: moet een paar jaar mee kunnen om normaal te kunnen gamen
uit een ander topic kwam ik deze tegen
http://www.salland.eu/fastbasket?pi...912,949998,344516,65062,280510,959995,1021044
ook zou ik graag nog wat alternatieven willen zien van amd maar wil gewoon het beste voor me geld voorkeur intel die pc kast sprak mij erg aan in de link omdat deze erg stil moet zijn
mvg harm
Laatst bewerkt: