Game PC 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

firedskull

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Hallo allemaal,

ik zoek een gaming computer met het liefste i7 2600k, omdat je die kun overclocken.
heb al veel in verschillende shops gekeken, maar kom er niet uit.
bijv het moederbord, moet dit nou echt heel high end zijn? want ik wil er wel een aantal jaar mee vooruit.
het liefst binnen 800 euro, maar 900 moet ook wel lukken.
ik speel bijvoorbeeld games als league of legends en cod mw2, mw3 kom er ook :)
deze games moet hij wel op ultra setting kunnen spelen

Kan iemand mij helpen?

:D Als ik game PC ( weer :D ) zou willen kik ik mogelijkheden graag altijd op mycom.nl

Bedankt voor de snelle reactie :)

zelf keek ik op alternate.nl leek mij ook wel wat.

ook heb ik een acer predator gezien van 1000 euro die, volgen mij, ook alles kon.

Kan iemand ander ff een computer voor me inelkaar zetten? het liefst op alternate

is die 900 inclusief rand apparatuur? of alleen de computer (inclusief os???)

is dit wat? (hierbij moet je zelf nog windows installeren)
je zou natuurlijk kunnen besparen door het zelf in mekaar te zetten.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl!

-------------

Vul dit even in:
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

----------

Dan word het duidelijker voor iedereen:thumb:

Vul dit even in:
Budget - max 900 euro
Doel - gamen
Omgeving - geluid maakt niets uit, gelieve wel veel rekenkracht :)
Assemblage - zelf in elkaar zetten lijkt me ook wel wat, is geen probleem.

Besturingssysteem - windows 7 home premium, heb ik niet.
Opties / randapparatuur - niet van ander computers. muis en toetsenbord koop ik later. beeldscherm heb ik wel, namelijk een samung 80 cm full hd tv

Je hebt daar alleen een grafische kaart gekozen.
Als je wilt stel ik iets samen, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ''computernieuws'' het laatste half jaar niet meer heb gevolgd.
Ik heb er nog wel verstand van en ben weer redelijk up to date, maar het gaat om een hoop geld, dus kan je beter wachten op een
member die er op het moment meer vanaf weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan