Game PC 850Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFontein

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
ik ben hier een tijdje geleden ook al een discussie gestart, maar na even goed nadenken heb ik mijn budget verhoogd. Ik wil een game pc van ongeveer 850 euro zonder Windows maar met Assemblage en toetsenbord en muis.
Zelf heb ik ook al iets samengesteld:
eentje met i5 en 6950 http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[71510]=1&product[406478]=1&product[388945]=1
en eentje met i7 en 6870 http://azerty.nl/winkelmandje/winke...406478]=1&product[388654]=1&product[364091]=1

Is dat al een goed systeem of zijn er dingen die niet helemaal goed werken of aangepast kunnen worden.

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik krijg hem niet gezien. Moet me inloggen. Je moet effe een directe link geven.

Nog iemand die iets over mijn samenstellingen te zeggen heeft? welke is beter voor gamen?

De i5 is beter met Gamen. De i7 is qua gamen niet veel beter dan de i5 maar de videokaart die je bij de i5 hebt gestopt is veel beter.

Edit: ik snap alleen niet waarom je die koeler kiest? Heb je daar een speciale rede voor? DAT je er een kiest snap ik (intel stock koeler is prut:P) maar waarom die?
Ik zou gaan voor
- Deze of...
- Deze

Met de i5;)

Laatst bewerkt:
die 2e past er niet in want ik heb een 1155 socket. ik koos deze koeler omdat ik niet heel veel wilde uitgeven aan het processor koeler, omdat ik niet ga overkclocken en toch een beetje gekoeld wou zijn.

Hij past er gewoon in hoor! Socket 1155 heeft alleen 1 pinnetje minder maar dit kan makkelijk, de Scythe Mugen past er ook in en die is ook voor 1156...:D

Als je me niet gelooft dan kun je naar dit kijken (klik)

nee ik geloof je, sorry hoor. Ik heb niet zoveel verstand van pc's bouwen. Ik keek gewoon naar wat er bij staat.

Zo zijn we allemaal begonnen, dus dat maakt niet uit. Als je een stille koeler wilt raadt ik je de Scythe Mugen 2 rev B aan. Deze koelt ook goed en is ZEER stil. Aangezien je hem laat assembleren (in elkaar laten zetten) heb je ook geen last van een moeilijke installatie enz.... Omdat hun het doen:)

Dit is wel een goede samenstelling voor jouw eisen. (klik)

- Scythe mugen 2 rev b erbij gedaan
- Ander RAM (koeler is nogal groot, vandaar deze RAM, presenteert goed: 7,5 van de 7,9 op Prestatieindex.

oke mooi dankje, maar is dat setje ram van adata niet veel beter voor gamen of maakt dat niet zoveel uit?

De Value Ram van Kingston, is een betrouwbaar en goed merk en van goede kwaliteit. Hij krijgt een 7,5 van de 7,9 dus lijkt me dat die game RAM niet veel beter is:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan