Game pc 950euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
hei bedank en dit is wat ik nu heb als lijst:
Processor: Intel Core i5 3570K / 3.4 GHz 198,90
geheugen: Corsair Vengeance 48,90
DvD-RAM lezen: LG GH24NS70 Super Multi 18,20
kast: Cooler Master K350 41,95
videokaart: eVGA GeForce GTX 660 Ti 260,61
voeding: Corsair Builder Series CX600 Bronze 62,90
moederbord: ASUS P8Z77-M PRO 114,90
hardware: WD Caviar Blue WD10EZEX 64,90
totaal: 811,26
eerst: 855,02
verschil: 43,76

is er een mogelijk heid dit nog beter tekrijgen :P
je moet het beste proberen he

Laatst bewerkt:
dankje ik moet die site even onthouden :P
maar ik denk dat ik bij deze samenstelling blijf voor mij vind ik 52fps voor bf3 makkelijk goed genoeg en dit is op ultra 2560 x 1600 dus ga ik voor de eVGA GTX660 IT dit is mijn winkelwagen

moet er nog iets aan gebeuren kan en/of er nog iets aan gebeuren met de ijzen die ik in het begin heb gesteld?

Laatst bewerkt:
hei bedank en dit is wat ik nu heb als lijst:
Processor: Intel Core i5 3570K / 3.4 GHz 198,90
geheugen: Corsair Vengeance 48,90
DvD-RAM lezen: LG GH24NS70 Super Multi 18,20
kast: Cooler Master K350 41,95
videokaart: eVGA GeForce GTX 660 Ti 260,61
voeding: Corsair Builder Series CX600 Bronze 62,90
moederbord: ASUS P8Z77-M PRO 114,90
hardware: WD Caviar Blue WD10EZEX 64,90
totaal: 811,26
eerst: 855,02
verschil: 43,76

is er een mogelijk heid dit nog beter tekrijgen :P
je moet het beste proberen he

Neem hier is een kijkje, zo maar een aanrader. http://tweakers.net/reviews/2719/4/desktop-best-buy-guide-editie-september-2012-mainstream-gamesysteem.html (Mainstream-game pc)
Voorderest ga je overclocken?

Laatst bewerkt:
haha daar heb ik ook al gekeken maar dit is tot nu toe een best hele goeie samenstelling die ik nu heb en als ik die neem gaat mijn prijs alleen maar om hoog en niet zo'n beetje ook
en nee ik ga waarschijnlijk niet overclocken daarom heb ik mijn moederbord ook al aan gepast van sabertooth z77 naar die ik nu heb

eehm nou als je even leest zie je dat ik hier geen vlikker verstand van heb :P maar toch bedank en is het mogelijk om het later na het bouwen van de pc te overclocken voor als ik dit toch nog wil?
zo nee dat kan ik net zo goed een goedkopere nemen die niet K-serie is :P

Laatst bewerkt:
Is dit moederbord wel even goed als die ik eerst had maar deze is niet voor overclocken maar maakt dat echt zo'n prijs verschil want bij de intel core maakt het maar iets van 15 euro uit hier bij de moederborden maakt het iets van 55 euro verschil uit

De Sabertooth is even goed als deze. Alleen de Sabertooth is beter voor overclocken en kan je beter uitbreiden met extra videokaarten. hardeschrijven en meer geheugen banken.

- Uit me hoofd kunnen er 3 of 4 videokaarten in. Is dat van toepassing bij je later?
- 4 geheugen banken (64GB)
- 6 hardeschrijven

- Bij deze 32 GB aan geheugen (2 Geheugen banken) gezien 8 GB al zat is :)
- 3 Hardeschrijven
- 1x videokaart

Laatst bewerkt:
weetje dat lijkt me dan een makkelijke keuze :P
dit is dus mijn winkelwagen
vergeleken met wat ik als eerste had is deze samenstelling beter en veel goed kopen van 940,- naar 735,- xd dat is gewoon ****ing 205,- euro goed koper en hij is nog beter ook wat kunnen winkels afzetterij zijn zeg xD

dus is dit de perfecte samenstelling?

weetje dat lijkt me dan een makkelijke keuze :P
dit is dus mijn winkelwagen
vergeleken met wat ik als eerste had is deze samenstelling beter en veel goed kopen van 940,- naar 735,- xd dat is gewoon ****ing 205,- euro goed koper en hij is nog beter ook wat kunnen winkels afzetterij zijn zeg xD

dus is dit de perfecte samenstelling?

Ziet er goed uit.

Neem deze processor ipv die andere, hij is goedkoper maar je merkt niets van het verschil.
KLIK

Wellicht dat je de processor kan veranderen wat sub aanraad, het verschil zal je inderdaad niet merken.
Ook kan je ervoor kiezen een kleinere kast te nemen met een SSD montage? Mini-tower bijv.

Heb je niet zoon gigantisch geval op je bureau staan :p
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B501011%5D=1&product%5B474396%5D=1&product%5B553207%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B542677%5D=1&product%5B427289%5D=1&product%5B528633%5D=1&product%5B438092%5D=1

Kan eventueel later nog een SSD in en nog 1 Sata hardeschrijf als het nodig mocht zijn.

- 4x ventilator meegeleverd (Langere levensduur hardware componenten)
- stof filter
- Mooi design

Alternatief http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B576626%5D=1 (30 euro)

- 1 ventilator meegeleverd, nog steeds de optie voor extra sata + SSD hardeschrijf.

Ga je hem zelf in elkaar zetten en Windows installeren?

Laatst bewerkt:
hier is mijn winkel mantje nu dus hoe hij klaar is :3 of als je wil overclocken hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben

waarom dit er geen DvD Ram lezer meer in omdat ik een oude kapote pc op zolder heb gevonden waar nog 2 inzittten die pervect werken en de kleur past bij de behuizing :D
En ik ben wel weer voor een grotere kast gegaan omdat ik mijn pc onder mijn bureau heb staan niet op mijn bureau als je dat wel van plan bent zou ik wel voor een kleinere kast kiezen zo als in een ander bericht hier boven al is aan gegeven

en nog 1 laatste maar zeker niet onbelangerijkste vraag gaan al deze onderdelen echt zeker weten samen dus passen ze op het moederbord enz.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.

Wellicht dat je de processor kan veranderen wat sub aanraad, het verschil zal je inderdaad niet merken.
Ook kan je ervoor kiezen een kleinere kast te nemen met een SSD montage? Mini-tower bijv.

Heb je niet zoon gigantisch geval op je bureau staan :p
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B501011%5D=1&product%5B474396%5D=1&product%5B553207%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B542677%5D=1&product%5B427289%5D=1&product%5B528633%5D=1&product%5B438092%5D=1

Kan eventueel later nog een SSD in en nog 1 Sata hardeschrijf als het nodig mocht zijn.

- 4x ventilator meegeleverd (Langere levensduur hardware componenten)
- stof filter
- Mooi design

Alternatief http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B576626%5D=1 (30 euro)

- 1 ventilator meegeleverd, nog steeds de optie voor extra sata + SSD hardeschrijf.

Ga je hem zelf in elkaar zetten en Windows installeren?

ja ik ga hem zelf in elkaar zetten (met hulp van youtube en mijn pa want het word mijn eerste x) en windows 7 installeren

hier is mijn winkel mantje nu dus hoe hij klaar is :3 of als je wil overclocken hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben

waarom dit er geen DvD Ram lezer meer in omdat ik een oude kapote pc op zolder heb gevonden waar nog 2 inzittten die pervect werken en de kleur past bij de behuizing :D
En ik ben wel weer voor een grotere kast gegaan omdat ik mijn pc onder mijn bureau heb staan niet op mijn bureau als je dat wel van plan bent zou ik wel voor een kleinere kast kiezen zo als in een ander bericht hier boven al is aan gegeven

en nog 1 laatste maar zeker niet onbelangerijkste vraag gaan al deze onderdelen echt zeker weten samen dus passen ze op het moederbord enz.

Als je wil gaan overclocken dan heb je nog een goede cpu koeler nodig.
De scythe mugen 3 pc games hardware edition bijvoorbeeld.

Wil je per se kunnen overclocken?
Anders is zoiets nog veel beter imho.
KLIK
De HD 7970 is bijna even goed als een GTX 680 die 100 euro meer kost, en je kan er met gemak alles op ultra mee spelen.
Voor de rest zit er ook nog een 128 GB SSD bij.

hier is mijn winkel mantje nu dus hoe hij klaar is :3

Is een prima settup, voor het geen wat jij doet. Als je wild overclocken, moet je inderdaad de K-serie nemen met een processor koeling. Wat sub al aangaf.
Maar ik zal me hier niet aan wagen voor de eerste keer.

Laatst bewerkt:
Als je dan toch die setup wil nemen, neem dan een andere videokaart.
Die van EVGA gebruikt de Nvidia stock koeler, het enigste voordeel daarvan is dat het de warmte uit de kast doet.
Deze van Gigabyte is goedkoper maar koelt ook beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan