Game PC Budget : 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een aantal aanpassingen doorgevoerd. kijk zelf maar even als je een vraag hebt waarom ik iets aanpaste stel ze maar.http://azerty.nl/winkelmandje/winke...339904]=1&product[405776]=1&product[450586]=1
En mag ik ook vragen of je gaat overklokken? Ik heb ook nog een SSD toegevoegd het is de bedoeling dat je hier op windows installeert en eventuele software als office en windows live, je internetbrowser, skype etc en op de harde schijf installeer je je games en alle zware software die veel schijf in beslag neemt en daar plaats je ook je data op als je foto's, etc. Ik weet dat je 64euro boven budget zit maar probeer aub zolang mogelijk te wachten met je machine te kopen tot de harde schijven weer dalen want dankzij de ramp in thailand zijn deze op het moment schreeuwend duur.

Laatst bewerkt:
wie gaat de assemblage doen? de winkel of jij?
moet hier ook nog een Windows OS bij?

de videokaart is out of stock
kies een ander merk zou ik zeggen (wel het zelfde type videokaart)

Ja dat was ook een beetje het probleem want dit is de enige met 2,5gb ddr5
en ik wil de assemblage zelf doen

Laatst bewerkt door een moderator:
@firestOrm ik weet niet of het nu ook aangeraden is een nieuwe pc te kopen wegens de enorm hoge prijzen van harde schijven, dus ik denk dat tegen de harde schijven zijn gedaald die kaart ook wel binnen is, maar ik kan altijd kijken voor een goede alternatieve kaart mocht de kaart niet meer binnenkomen.

Prijzen harde schijven

De prijzen van deze harde schijven zullen alleen maar verder stijgen en pas begin 2012 dalen.
Het is even de vraag hoe lang je wilt wachten en nog het geduld tot januari/februari hebt.
En dan zijn andere onderdelen misschien duurder of is er sprake van een crisis met een hoge inflatie, je weet het nooit.

Dat is inderdaad de gok want het werkgeheugen is echt spotgoedkoop nu natuurlijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan