Game PC budget 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.

byevo

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.. Sorry hiervoor maar ik heb de laatste keer besloten de pc niet te kopen vanwege prive zaken.

Aangezien ik het niet aandurf om gelijk die pc te kopen(kijkend naar wat er in de tussen tijd (wel of niet) is uitgekomen). Heb ik besloten om mijn vraag opnieuw te plaatsen

Budget - 1200 euro
Doel - Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken /
Omgeving - De kast zoek ik zelf uit. Wordt waarschijnlijk een Corsair Obsidian 650D (het is aan jullie hem er tussen zetten)
Assemblage - Door Azerty

Besturingssysteem - Hoeft niet heb ik al
Opties / randapparatuur - Ik heb nog 12 gb ram in deze pc zitten daar wil ik graag 16 van maken ik heb op dit moment: klik. Ik wil Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken dit goed kunnen doen hierbij vind ik de laatste 2 net wat belangrijker
Wel wil ik 2 schermen en ik heb me laten vertellen dat dit van invloed is op de graphics kaart die je moet nemen(ik hoef overigens geen advies over de schermen want die zoek ik later pas uit )

Het heeft geen nut om nu een systeem samen te stellen als je hem toch pas later gaat kopen. Hardware verandert zeer snel, ook qua prijs, dus stel ons gewoon de vraag wanneer je zeker weet dat je die week het systeem wil gaan aanschaffen ;)

@k1pje Daar ben ik ook achter gekomen daarom vraag ik het nu pas weer. Ik ga hem Na kerst aanschaffen. (dan heb ik alles bij elkaar)
@Joeylooii0444 Bedankt voor de snelle reactie! Ik wil inderdaad via azerty en niet via gamepc want dan kan ik net zogoed in de winkel iets halen ben ik net zo duur uit. Is dit wel geschikt voor overklokken?

Dat zou ik dan graag aangepast zien! ik weet dat de processor een k erachter moet hebben maar de rest?

Ik ga je wel meedelen dat je met het O/C je garantie verliest op je processor en misschien ook je moederbord.
En je krijgt een mindere videokaart en een i5 ipv i7. Dus om het even samen te vaten.

Met een O/C systeem neem je meer risico, mindere prestaties en misschien nog wel duurder. :)
Om nou een I5 te overclocken of een i7 te nemen. :p

O/C pc

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B383043%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B540497%5D=1&product%5B361603%5D=1&product%5B259587%5D=1&product%5B433238%5D=1&product%5B555978%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B497339%5D=1&product%5B469644%5D=1&product%5B549513%5D=1

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe bedoel je?

Het eerste systeem is niet mee te overclocken maar bevat een i7.

Het O/C systeem bevat een i5.

Dus je gaat met het O/C systeem er juist op achteruit.

http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i7-3770+%40+3.40GHz&id=896

http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=Intel+Core+i5-3570K+%40+3.40GHz

O/C is gewoon als laatste redmiddel voor EOD computers (end of life) om nog een prestatie boost te krijgen.
Met je 4.2 ghz ipv 3.4 ghz heb je veel minder prestatie boost dan:

Een systeem dat niet overclockt maar wel een:

i7 in plaats van i5
gtx 670OC in plaats van 660ti
Geen kosten koeler
Geen duurder Mobo.
Geen garantie verlies.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke ik zie dus ook net dat die 650 Zo belachelijk duur is op Azerty dan maar een andere kast uit zoeken

Ik zou wel een kleinere koeler nemen want ik vrees dat die te groot zal zijn voor de RAM. Verder zou ik niet die Point of View GTX 660 ti aan, die gebruikt de Nvidia stock cooler. Ik zou voor een HD 7950 gaan, de Gigabyte versie.
@TS
Een i7 is echt wel een must voor in je systeem, moest je wat kunnen besparen op je kast of zo dan kan je voor zoiets gaan.

EDIT: Ik zie dat je de Rev. B versie genomen hebt, dus het zou in orde moeten zijn.

Daarom neem dus het geen O/C systeem ook geen gezeik met het koelertje dat het ram blockt :thumb:

Bedankt voor de uitleg!
En inderdaad ook een mooi kastje voor een mooie prijs!

hij is mooi maar de prijs is er ook naar!
maar ga je gang en bouw er gerust een pc omheen!

Dit is dus wat ik zou nemen, met een 256 GB SSD erbij :D. Je moet wel weten dat je hier niet alles mee op ultra zal kunnen spelen als je je games speelt op 2 schermen.

Nou ja het is de bedoeling dat ik er op 1 ga gamen en de ander mijn huidige scherm ga gebruiken voor andere zaken zoals skype,facebook etc terwijl ik speel

Sorry dat de edit nodig was. Hij update hem niet goed daardoor dacht ik dat hij niet was gepost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan