Game PC budget 500-600

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROGO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2012
Berichten
3
Ik wil een goeie en stille Game PC.
Mijn budget is 500-600 EUro.
Ik wil games zoals: Skyrim, BF3, Starcraft 2, WITCHER 2 op meduim/hoog kwaliteit draaien. Ook veel en films kijken.
Besturingsysteem: windows 7.
Monitor niet nodig.
Is het beter/waard om het zelf in elkaar te zetten of laat ik het beter aan een proffesional ?

Is deze niet een idee of kan ik wat beters krijgen in mijn budget: http://azerty.nl/1-2812-488296/azga...3-3-ghz-ram-4-gb-vaste-schijf-1-x-500-gb.html
 
freestyler12 Bedankt voor je snelle reactie ! ziet er goed uit, alleen EUR 620 met windows 7 erbij wordt het EUR 700+ Te ver van mijn budget. Ik vraag me ook af of 4 GB RAM niet te weinig is om op een stabiel en lag free te gamen ?
 
core i5 zit helaas niet in je budget als er ook windows 7 bij moet
dit is exclusief assemblage
klikerdeklik

en dit is inclusief assemblage
klikerdeklik

8GB werkgeheugen is geen must bij gaming meeste games hebben vooralsnog genoeg aan 4GB
 
firest0rm bedankt voor je hulp. Ik denk dat assemblage wel lukt. I denk ook dat ik windows buiten laat. Ik wil liever de best mogelijk gaming pc voor mijn budget bouwen. Dus ik kan beter sparen op operating system en assemblage. With that in mind, vraag ik me nog af. Amd of intel ? Wat ik begreep is dat Amd wat goedkoper is en Intel wat higher performance is. Is het dan niet beter om volleding Amd pc te maken voor mijn buget, Of Is intel toch beter als ik de best mogelijk gaming pc voor EUR 600 wil hebben.
 
het verhaal over het budget gebeuren is achterhaalt sinds de sandy bridge is uitgekomen van intel
heeft AMD geen goedkopere processors gehad die het net zo goed doen

je hebt voor dezelfde prijs een intel processor die beter presteert in de meeste gevallen
ja intel heeft ook high performance maar dat is geen must om game's goed te kunnen spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan