Game PC budget 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetie19

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe game pc die de nieuwste games op high settings in full HD kan spelen.
Dit natuurlijk voor een zo laag mogelijke prijs.
Daarnaast wil ik er graag een bluetooth (voor mn ps3 controller op aan te sluiten) en een wifi adapter in hebben.
500GB opslag is voldoende.
Uiterlijk van de kast boeit me eigenlijk niets, stilte is wel fijn.
Ik had zelf dit systeem gezien op azerty : http://azerty.nl/1-4449-519013/azgamesystem-tiberius-ii-tower.html
Zit volgesmij alleen geen wifi adapter in maar dat is opzich niet zo'n drama, en geen bluetooth adapter maar die kan ook in een usb poort volgensmij.
Nu twijfel ik ook of deze wel een HDMI aansluiting heeft wat ik absoluut noodzakelijk vind aangezien ik hem vaak op mn tv wil gaan aansluiten.
Zou deze de komende 2/3 jaren alles op high kunnen spelen?
Kan trouwens niet zelf het systeem in elkaar zetten dus dat moet wel bij de prijs zitten, windows hoef ik echter er niet op geinstalleerd te hebben, en een jaar (of 2) garantie is ook fijn.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
niet doen

je kan beter een gewone goede pc kopen
dan een gaming pc van 600
dan moet je eigenlijk net 100 meer hebben
ik heb hp en dat is met i7 processor en die is echt goed
met beats audio dat is super goed geluid
en het is een multimedia-gaming schijf
wat ik jou aan raad is een wat oudere dell te kopen(van 2 a 3 jaar geleden)
en er een i7 processor in zetten

@jobovdijk je argumenten slaan kant nog wal de TS wilt een game pc en geen reken pc een i7 bied totaal geen toegevoegde waarden bij het gamen!

ontopic:
ik zou het zelf persoonlijk op een Intel systeem houden die zijn voor gaming een stuk beter en het prijs verschil is er nauwelijks.
klikerdeklik
De I3 processor kan iedere game met gemak aan en zal geen bottleneck vormen voor andere componenten.
de HD6870 videokaart kan alle games prima aan verwacht geen ultra hoge settings eerder medium/high
Vrijwel alles is het zelfde gebleven er zit nu alleen wel wifi en Bluetooth bij

Laatst bewerkt:
Ben inderdaad op zoek naar een game pc en zie geen heil in een oude dell kopen.
Voor dingen buiten gamen heb ik een redelijk goede laptop staan. Toch bedankt voor je hulp jobovdijke!

Systeem ziet er goed uit firest0rm!
Zie op de processor na niet zo veel verschil met het systeem dat ik hier had voorgedragen, behalve dan dat er nu ingebouwde bluetooth en wifiadapter inzit.
Lijkt me dus een betere optie, denk dat dit hem gaat worden!
Hardstikke bedankt :)

een i7 houd je programma's snel of je koopt er een fam.versie van maar dat haalt veel uit
en zeker met een oude dell dat zijn echt goede computers

echt die meld misbruik knop is zo aantrekkelijk aan het worden...

wat is een fam?

Laatst bewerkt:
Die samenstelling van firest0rm is bijna het max haalbare met het budget, een I7 gaat nooit passen en heeft ook geen meerwaarde t.o.v een I5 bijv. en dell computers zijn niet heel goed ofzo, ligt er net aan hoeveel geld je te besteden hebt, qua dat betreft is prijs/kwaliteit niveau van dell vrij prijzig. Ik heb hier ook nog een samenstelling gemaakt, ong. 70 euro over het budget, wel met nieuwe intel chipset en ivy bridge I5,, je kan ook even hier kijken als je het bij azerty besteld: http://www.helpmij.nl/hardware.php
Hier is het linkje van de samenstelling (wel ietsje duurder): http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[355773]=1&product[479108]=1&product[7517]=1
Succes verder met je systeem, als je voor de samenstelling van firest0rm gaat dan kan je altijd nog later upgraden, bijv. extra videokaart of betere processor.

Windows hoefde er niet bij nee.
Denk dat ik het toch bij de opstelling van firest0rm ga houden aangezien ik ook nog een monitor en alles erbij moet kopen.
Bedankt voor de moeite toch lhjlu!
en nogmaals bedankt firest0rm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan