Game pc Budget +/- 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

aroylo

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Vraag opgelost! [Game pc Budget +/- 700 euro]

Hallo ik wil een nieuwe pc kopen, (samengesteld, aangezien ik vernomen heb dat dit meer waar voor je geld is?)

De grootste 'eis' is dat ik Company of Heroes redelijk snel kan spelen op high grapics, en dat er goed video bewerking op mogelijk is (korte filmpjes)

Budget - Rond de 700 euro
Doel - Gamen (company of heroes/roller coaster 3)/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email.
Hoe belangrijk is stilte? -Enigszins belangrijk
Assemblage: door winkel.
Besturingssysteem -Wil windows 7 aub

Eventueel mag het ook een 'standaard' pc zijn.

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Mag het ook 101 euro minder zijn ? Klik Wil je wat meer weten over de videokaart, klik dan hier.

Laatst bewerkt:
Goed gekopieerd gast0225 ^^^ :P.

Alleen de videokaart is niet zo heel erg goed.
Ik wilde eerst ook voor deze pc , maar dat werd me afgeraden door de slechtere videokaart.

Definieer slecht svp?
Zie de systeemeisen van de game die aroylo wil draaien en vertel dan eens wat er 'slecht' aan is?
Nog niet zo heel lang geleden 'kwijlden' mensen van de ATI4650. Die kaart wordt door deze Videokaart 'gepakt'.

Laatst bewerkt:
Dus deze pc (de Medion) kan makkelijk de games aan die ik genoteerd heb?

Company of heroes, Klik en als dit de juiste Roller enz. is, dan krijg je geen enkel probleem, je houdt zelfs over.

Allebei juist :cool:,

Waardeer je hulp zeer, zal je nog laten weten als ik 'm heb. Kan alleen geen pm sturen via deze site zag ik? Nouja igg ernstig bedankt!! :p

Maak je een grapje? Een GT240 aanraden? Dit is een opvolger van de 9600GT, die bijna 2 jaar oud is. Prestatiewinst: 1,4%. Dat is gewoon triest. Zelfs voor zo'n lage prijs ga je niet voor een videokaart als dees... Dit is de meest falende videokaart van het jaar.

Ja, die raad ik aan. Misschien moet je het topic eerst eens doorlezen?
Er zijn mensen die ik een GMA onboard zou aanraden, 't is maar net hoe hun vraagstelling is. Je kan idd. een 295 adviseren, maar da's hetzelfde als een verpleegster die komt informeren naar een Altootje naar huis sturen met een gekochte Vitara. Weinig zinvol dus.
Een verkoper / adviseur doet er handig aan goed te LUISTEREN (in het geval van de Helpmij te LEZEN) naar wat de klant wilt hebben ipv. zijn eigen mening te ventileren.

Laatst bewerkt:
Maar dmv zelf samenstellen krijg je geen betere prijs kwaliteit verhouding?, en ik heb nu weer een aantal mensen gehoord die afraden om deze pc aan te schaffen wil ik company of heroes spelen.. :(

Graag antwoord

http://tweakers.net/reviews/1429/4/...2009-multimediasysteem-familie-pc-editie.html

De familie-pc is, zoals de naam al aangeeft, een systeem die door de hele familie gebruikt moet kunnen worden voor onder andere foto- en videobewerking, gamen, afspelen van muziek, communicatie, opslag voor muziek en films, enzovoorts. Het gaat hier dus om een woonkamer-allrounder. Omdat hij in de woonkamer geplaatst wordt, kiezen we voor een niet al te grote kast die eenvoudig weggewerkt moet kunnen worden en we letten erop dat hij niet teveel herrie maakt. Het budget dat we tot onze beschikking hebben is 900 euro.

Haal de extra componenten weg (monitor, toetsenbord, tv-kaart, webcam, speakers, headset) en je hebt een goed systeem van +- 610 euro, met als videokaart de Asus EAH5770/2DIS/1GD5/A.

Enige nadeel is wél dat geen garantie hebt over het volledige systeem maar over de onderdelen en je moet hem zelf bouwen. Het voordeel van zelf bouwen is wel dat je onderdelen nog evt. kunt vervangen.

Laatst bewerkt:
Ja, die raad ik aan. Misschien moet je het topic eerst eens doorlezen?
Er zijn mensen die ik een GMA onboard zou aanraden, 't is maar net hoe hun vraagstelling is. Je kan idd. een 295 adviseren, maar da's hetzelfde als een verpleegster die komt informeren naar een Altootje naar huis sturen met een gekochte Vitara. Weinig zinvol dus.
Een verkoper / adviseur doet er handig aan goed te LUISTEREN (in het geval van de Helpmij te LEZEN) naar wat de klant wilt hebben ipv. zijn eigen mening te ventileren.
Wat een bull****. Natuurlijk heb ik de thread gelezen. Als iemand zegt dat hij geen zware videokaart hoeft, betekent niet dat je een vuilniskaart in de setup gaat zetten. Het gaat erom dat je er niet zo'n dure videokaart in zet. Als iemand een PC wilt kopen, en erbij vertelt dat hij geen zware PC nodig heeft en maar een budget van 600 euro heeft, dan zet je er alsnog geen verrotte processor in; je zet er een processor in die voor de redelijk lage prijs toch goede prestaties levert.

@Tythor Zeth,

ik ben ervan overtuigd dat jij nog geen 20 jaar bent? Mogelijk ergens tussen de 12 en 18? Zit ik er ver naast dan hoor ik het wel.

Jij hebt zelf een 7900 kaart gehad en je wilde overstappen naar de allerhoogste Nvidia's. Waarom? Laat ik het antwoord voor je geven: omdat ik denk dat je een gamer bent.

Aroylo is dit duidelijk niet! Kijk vooral ook naar de releasedata van de games die hij noemt. Het is dus alleen voor gamers noodzakelijk -en dan ook nog eens voor de diehard gamers- om steeds maar weer het snelste en het nieuwste te hebben.

Volgens de systeemeisen van de betreffende games die Aroylo wilt gaan draaien is de genoemde kaart zelfs méér dan toereikend.

Het is misschien lastig voor je, maar je kunt beter de vraag van iermand bekijken naar wat hij / zij met het systeem wil gaan doen, dan dat je de vraag vanuit je eigen referentiekader beantwoordt en dit laatste nu, is precies wat jij doet.

Dat er binnen de prijsrange betere kaarten zijn dan genoemde en / of voor enkele tientjes meer nog betere, ja dat klopt. Feit is dat dit een kant en klare pc is en dan switch je dus niet even snel naar een andere videokaart.

Dat er nog andere opties zijn zoals zelf bouwen en / of zelf samenstellen, ook dat klopt. Echter, voor het bedrag dat TS voor deze machine moet / mag betalen, inc. OS én de garantie die er standaard op zit, denk ik dat hij op weinig andere plaatsen betere zaken doet.

Zoek trouwens eens naar berichtjes over de Aldi pc op het forum en lees dat er mensen in de rij lagen / zaten voor deze pc. Waarom denk je dat dat is?

Ik wilde eerst ook de Aldi pc , maar net zoals Tythor zegt , de videokaart loopt heel erg achter.

Vergelijk hem maar met de HD5770 :

http://www.hardware.info/nl-BE/productdb/compareproducts/bGpkapiamJjKZsg,bGpkZpiUmJjKZMg/

Kost ong 70 euro duurder maar dan ben je beter voor bereid voor zwaardere games is mijn mening

Dit werd voor mij samengesteld , misschien is het ook wat voor jou :

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[244763]=1&product[35626]=1&product[218606]=1

Mis ik in deze configuratie niet een besturingssysteem? Kost ongeveer € 100,-- en mis ik in deze configuratie ook niet een meerjarige garantie (3jr.) dat dan ook nog eens iets van €50 tot € 75 moet gaan kosten? Mis ik in deze configuratie ook niet een optische drive van een tientje of 4? Trek vervolgens de kosten van de monitor eraf en tel de kosten van de dingen die ik mis er bij op en kijk dan eens hoe duur die configuratie is geworden........................!

Samengevat: kijk naar de eisen van TS, kijk dan vooral ook naar het totaalplaatje van deze machine en houd dán nog eens de prijs tegen het licht...................

Laatst bewerkt:
Ik wil even zeggen dat we de Medion in huis hebben gehaald, laat nog wel weten of die volgens de verwachtingen presteerd ;)

iedereen bedankt voor de reacties.

@Tythor Zeth,

ik ben ervan overtuigd dat jij nog geen 20 jaar bent? Mogelijk ergens tussen de 12 en 18? Zit ik er ver naast dan hoor ik het wel.

Jij hebt zelf een 7900 kaart gehad en je wilde overstappen naar de allerhoogste Nvidia's. Waarom? Laat ik het antwoord voor je geven: omdat ik denk dat je een gamer bent.

Aroylo is dit duidelijk niet! Kijk vooral ook naar de releasedata van de games die hij noemt. Het is dus alleen voor gamers noodzakelijk -en dan ook nog eens voor de diehard gamers- om steeds maar weer het snelste en het nieuwste te hebben.

Volgens de systeemeisen van de betreffende games die Aroylo wilt gaan draaien is de genoemde kaart zelfs méér dan toereikend.

Het is misschien lastig voor je, maar je kunt beter de vraag van iermand bekijken naar wat hij / zij met het systeem wil gaan doen, dan dat je de vraag vanuit je eigen referentiekader beantwoordt en dit laatste nu, is precies wat jij doet.

Dat er binnen de prijsrange betere kaarten zijn dan genoemde en / of voor enkele tientjes meer nog betere, ja dat klopt. Feit is dat dit een kant en klare pc is en dan switch je dus niet even snel naar een andere videokaart.

Dat er nog andere opties zijn zoals zelf bouwen en / of zelf samenstellen, ook dat klopt. Echter, voor het bedrag dat TS voor deze machine moet / mag betalen, inc. OS én de garantie die er standaard op zit, denk ik dat hij op weinig andere plaatsen betere zaken doet.

Zoek trouwens eens naar berichtjes over de Aldi pc op het forum en lees dat er mensen in de rij lagen / zaten voor deze pc. Waarom denk je dat dat is?
Wat een misselijke post. Je doet net alsof je ver boven mij staat, omdat je aanneemt dat ik een jong kind ben. Is dat hoe jij discussies voert? Het is totaal niet relevant. Bovendien wil ik helemaal niet overstappen naar de hoogste nVidia's. Waar haal jij die onzin vandaan? Ik had vermeld dat ik al wist dat een dure kaart geen zin had, en dat ik voor mezelf op een HD 4770 was uitgekomen. Dat is niet vergelijkbaar met "de allerhoogste nVidia's". Ik vraag mij eerder af wat jouw leeftijd is; je hebt mijn post niet eens goed begrepen. Wat ik zei is dat als iemand geen dure kaart nodig heeft, je er dus alsnog geen rotzooikaart in zet: Je zet er een videokaart in die met een lage prijs toch redelijk presteert. Dat is niet het geval met de GT240. Je blijft maar weer zeggen dat hij de allerbeste videokaart niet nodig heeft; dit heb ik ook helemaal nooit gezegd. Ik quote mijzelf: "Als iemand zegt dat hij geen zware videokaart hoeft, betekent niet dat je een vuilniskaart in de setup gaat zetten. Het gaat erom dat je er niet zo'n dure videokaart in zet." Als hier iemand is die jong lijkt, dan ben jij het wel, want jij kan blijkbaar niet eens mijn post van 5 zinnen begrijpen.
Waarom ik denk dat mensen voor de rij lagen voor die Aldi PCs? Ten eerste weet een grote meerderheid niet veel van computers. Omdat het algemeen bekend is dat zij goede PCs samenstellen voor een fijne prijs, gaan mensen ervan uit dat deze PC ook goed is. Dit keer was dat (in ieder geval voor de videokaart) niet het geval.

"Het is misschien lastig voor je". Je kan nu doen alsof ik een dom persoon ben, maar mijn IQ stijgt waarschijnlijk ver boven de jouwe uit. Ik heb geen zin om te gaan opscheppen over intelligentie, want dat vind ik voor de meer trieste personen, dus ik ga daar niet verder op in, maar ga maar niet doen alsof jij hier de slimste bent.

Wat volwassen zeg, iemand persoonlijk aanvallen in een discussie.

Wat een misselijke post. Je doet net alsof je ver boven mij staat, omdat je aanneemt dat ik een jong kind ben. Is dat hoe jij discussies voert? Het is totaal niet relevant. Bovendien wil ik helemaal niet overstappen naar de hoogste nVidia's. Waar haal jij die onzin vandaan? Ik had vermeld dat ik al wist dat een dure kaart geen zin had, en dat ik voor mezelf op een HD 4770 was uitgekomen. Dat is niet vergelijkbaar met "de allerhoogste nVidia's". Ik vraag mij eerder af wat jouw leeftijd is; je hebt mijn post niet eens goed begrepen. Wat ik zei is dat als iemand geen dure kaart nodig heeft, je er dus alsnog geen rotzooikaart in zet: Je zet er een videokaart in die met een lage prijs toch redelijk presteert. Dat is niet het geval met de GT240. Je blijft maar weer zeggen dat hij de allerbeste videokaart niet nodig heeft; dit heb ik ook helemaal nooit gezegd. Ik quote mijzelf: "Als iemand zegt dat hij geen zware videokaart hoeft, betekent niet dat je een vuilniskaart in de setup gaat zetten. Het gaat erom dat je er niet zo'n dure videokaart in zet." Als hier iemand is die jong lijkt, dan ben jij het wel, want jij kan blijkbaar niet eens mijn post van 5 zinnen begrijpen.
Waarom ik denk dat mensen voor de rij lagen voor die Aldi PCs? Ten eerste weet een grote meerderheid niet veel van computers. Omdat het algemeen bekend is dat zij goede PCs samenstellen voor een fijne prijs, gaan mensen ervan uit dat deze PC ook goed is. Dit keer was dat (in ieder geval voor de videokaart) niet het geval.

"Het is misschien lastig voor je". Je kan nu doen alsof ik een dom persoon ben, maar mijn IQ stijgt waarschijnlijk ver boven de jouwe uit. Ik heb geen zin om te gaan opscheppen over intelligentie, want dat vind ik voor de meer trieste personen, dus ik ga daar niet verder op in, maar ga maar niet doen alsof jij hier de slimste bent.

Wat volwassen zeg, iemand persoonlijk aanvallen in een discussie.
Ik denk dat er één ding is waar we op de Helpmij géén behoefte aan hebben en dat zijn onwaarheden.
Ik denk dat ik door jou even aan dit topic te herinneren, wellicht de vinger leg op een onwaarheid? Geloof je nu echt dat ik zómaar iets post? Ik had jouw bericht gezien en daaruit mijn conclusie getrokken. Jammer dat je in een simpele Helpmij van iemand anders vraag keihard onwaarheden schrijft.

Misschien kan ik je geheugen nog verder opfrissen? Je post is van november 2008, daar waar Nvidia die GTX280 nog maar nét op de markt had, wat was het, augustus / oktober? Kijk nu even naar je eigen tekst die ik hierboven voor het gemak maar rood heb gemaakt.

Een klein stukje uit jouw eigen gestarte vraag:
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe videokaart om mooiere graphics te hebben:rolleyes:
Ik heb de GeForce GTX 280 gekozen, want die bleek de beste te zijn!

Op dát moment ambieerde jij één van de allerduurste kaarten. Wat moet ik er nog meer over schrijven?

Dan nog maar even het blauwe hierboven. Nee, het is geen vuilniskaart, het is een prima kaart voor mensen die geen gamer zijn. En nogmaals, dat er betere zijn die slechts weinig meer kosten is waar, maar dit is een compleet systeem en daarin valt niets te kiezen.

Waar het om gaat en dan zijn we weer helemaal ontopic, is dat topicstarter een machine krijgt die past bij zijn eisen en dat voor een goede prijs. Die heeft hij nu.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er één ding is waar we op de Helpmij géén behoefte aan hebben en dat zijn onwaarheden.
Ik denk dat ik door jou even aan dit topic te herinneren, wellicht de vinger leg op een onwaarheid? Geloof je nu echt dat ik zómaar iets post? Ik had jouw bericht gezien en daaruit mijn conclusies getrokken. Jammer dat je omwille van een simpele Helpmij vraag keihard onwaarheden schrijft omdat je een beetje gefrustreerd bent.

Misschien kan ik je geheugen nog verder opfrissen? Je post is van november 2008, daar waar Nvidia die GTX280 nog maar nét op de markt had. KIjk nu even naar je eigen tekst die ik hierboven voor het gemak maar rood heb gemaakt. Tja, wat moet ik er nog meer over schrijven?

Dan nog maar even het blauwe hierboven. Nee, het is geen vuilniskaart, het is een uitstekende kaart voor mensen die geen gamers zijn. En nogmaals, dat er betere zijn die slechts weinig meer kosten is waar, maar dit is een compleet systeem en daarin valt niets te kiezen.
Bijna niemand zal het daarmee eens zijn. Die kaart wordt op verschillende sites behoorlijk afgekraakt. Ik dacht dat je het had over de thread die ik vorige week had gepost, wat me niet zo raar lijkt; Die ging namelijk ook over een nieuwe videokaart aanschaffen. De thread waar jij het over hebt is meer dan een jaar geleden... ik wist toen nog een stuk minder van PCs af, en bovendien heeft dat niks te maken met mijn leeftijd maar met mijn PC kennis.

Bijna niemand zal het daarmee eens zijn. Die kaart wordt op verschillende sites behoorlijk afgekraakt. Ik dacht dat je het had over de thread die ik vorige week had gepost, wat me niet zo raar lijkt; Die ging namelijk ook over een nieuwe videokaart aanschaffen. De thread waar jij het over hebt is meer dan een jaar geleden... ik wist toen nog een stuk minder van PCs af, en bovendien heeft dat niks te maken met mijn leeftijd maar met mijn PC kennis.
Nee, ik had het idd. niet over je topic van vorige maand, ik had het wél over een topic waarin je de allerduurste kaart ambieerde die er maar op de markt te verkrijgen was, daar waar jij in het topic waarin we nú zitten dit glashard ontkent.

Maarre, topicstarter heeft de pc inmiddels gekocht. Alles wat wij er nu nog over schrijven is minder zinvol.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan