Game pc Budget +/- 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, genoeg.............. vertel wáárom die sites niet hoog staan aangeschreven / waar je deze wijsheid vandaan haalt?

Beide heren die regelmatig reageren in dit topic:
ga nu eens rustig lezen en verdiep je in het e.e.a. en kom dan terug met zinvolle argumenten, m.a.w. niet emotioneel reageren, da's niet handig.

TS zocht een budget game pc (die bestaat eigenlijk niet) en die heeft íe nu. Binnen zijn financiële range heeft íe een TOP pc met TOP componenten. Cruciaal in deze is het woord budget. Dát nu zien jullie steeds maar weer over het hoofd.

Stel eens een pc samen die beter is voor dat bedrag en post de componenten hier. Vergeet dan vooral niet om 3 jaar (!) garantie en een OS mee te nemen in je 'offerte'!

Laatst bewerkt:
Laat ik dan maar eens het laatste woord nemen als TS zijnde.

De pc bevalt me uitstekend! (zeker gezien de prijs), videokaart is makkelijk opgewassen om rct 3 en coh op high(wat zeg ik, ultra :P) te spelen zonder lag en ik kan dus wél een stevig potje gamen als je het mij vraagt...

Een vriend die er wat meer van afweet kwam met deze opmerking: 'Veel mensen willen alleen maar het nieuwste van het nieuwste, ook al is dat totaal niet nodig'. En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens aangezien ik toch niet van plan ben om nog super grote games te gaan aanschaffen (Napoleon total War mischien, maar neem ik wel genoegen met medium grapics, ben toch al jaren low gewend xD)

Bij deze kun je dus stellen dat ik het meeste aan het advies en de beschouwing van gast0225 heb gehad, extra dank voor hem. De anderen ook bedankt voor hun ingave.

'Vraag opgelost' :thumb:

@aroylo, goed om te horen dat de machine goed bevalt!
Tythor Zeth en Dirkie00 : om in advocatentermen te spreken: I'll rest my case!

Laatst bewerkt:
@aroylo, goed om te horen dat de machine goed bevalt!
Tythor Zeth en Dirkie00 : om in advocatentermen te spreken: I'll rest my case!
Haha oke :p ik hoop niet dat we nu ruzie hebben of iets dergelijks... Ik ben het er helemaal mee eens dat die Aldi PC een hele scherpe aanbieding is, alleen vind ik het echt super zonde dat zij de GT240 erin hebben gezet. Voor dezelfde prijs (misschien een paar euro's meer) hadden ze er een HD 4770 in kunnen zetten, die zo'n 40% beter presteert.

Nee, integendeel, met je laatste zin ben ik het helemaal eens, maar zoals ik al zei, met Aldi (en andere kant-en-klare) pc's is het take-it-or-leave-it met de erin zittende componenten en dan is déze Aldi machine top voor het gevraagde bedrag.

Goed dat jullie het nog goed kunnen vinden, Dit topic mag een slotje op. *kijkt mod' lief aan :D*

En zo is ook deze zaak weer tot een goed einde gekomen :D
Ik heb niets tegen iemand hoor,
ik verveelde me vanmiddag en dacht laat ik ook eens wat met me toetsenbord, en het hele kleine beetje verstand uit me achterhoofd gaan doen. :rolleyes:

het is voor sommige mensen gewoon lastig te begrijpen dat niet iedereen vanuit het zelfde oogpunt kijkt, maar uiteindelijk verschilt jullie mening bijna niet.
En ging deze topic over een kleine opmerking, waar jullie het beide over eens zijn:
@gast0225
Nee, integendeel, met je laatste zin ben ik het helemaal eens, maar zoals ik al zei, met Aldi (en andere kant-en-klare) pc's is het take-it-or-leave-it met de erin zittende componenten en dan is déze Aldi machine top voor het gevraagde bedrag.

@gast0225
Beide heren die regelmatig reageren in dit topic:...........blabla
Zo voel ik me zo oud, ben ook nog maar 15, bijna 16 :P

En aroylo, fijn dat jij gelukkig bent met de pc ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan