Game pc budget 800-900

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Beste Helpmij'ers,

Na een tijdje dit forum niet hebben gezocht vondt ik het tijd om het wel te doen want ik zoek namelijk een game pc.
Mijn budget ligt rond de 800-900 euro liever er niet onder, en des te goedkoper beter (goedkoop is duurkoop eigenlijk :P) maar de presentatie's en kwaliteit/betrouwbaarheid moet er zeker niet onder te lijden, ik heb zelf op Azerty een systeem gekozen en ik wou vragen of het goed is en of er nog dingen aan kunnen veranderen, betere presentatie's/betrouwbaarheid.

Ik ben niet van plan om te gaan overklokken, en daar is de CPU ook niet geschikt voor.
Ik zat te twijfelen of er wel of niet een koeler in moet voor de CPU, ik ga toch niet OC'en dus de stock (straaljager) koeler van Intel kan er dan opblijven zitten maar wil ook niet dat de temperaturen absurd hoog zitten.

Ik ben van plan om de nieuwste games te spelen, Witcher, gta 5, Fallout 4 en SW Battlefront 3.
Op high/very high de GPU is daar wel sterk genoeg voor neem ik aan.

Dit is mijn gekozen setup:https://azerty.nl/winkelmandje/wink...739954]=1&product[812372]=1&product[455749]=1

En een SSD heb ik al + alle nodige rand apparatuur.
Graag advies of mijn build wel goed is en alles goed samen kan werken.
Bedankt :)

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit :thumb:
Hou je er wel rekening mee dat de behuizing alleen een enkele intake-fan heeft en geen exhaust-fan..?
Voor een minimale airflow zou ik er toch minstens 1 extra case-fan bij in zetten als exhaust.

Zo iets? https://azerty.nl/8-1088-659400/be-quiet-pure-wings-2-venti.html
Het is een tijdje geleden dat ik losse onderdelen heb besteld via Azerty, heb ik niks anders nodig kabels ofzo? of is dat allemaal mee geleverd?
Heb er niet heel erg veel verstand van, is gelukkig net geen rakketenwetenschap voor mij haha.
En 350Wat is toch voldoende?
Zoals ik al zei ik ga niet overklokken en wil een mooie temperatuur hebben zal dit het dan doen:

https://azerty.nl/winkelmandje/wink...812372]=1&product[455749]=1&product[659400]=1

Volgens de specs van de behuizing is er ruimte voor een 120 mm exhaust-fan dus is dit een goede keuze.:thumb:
Ziet er verder goed uit, LP geheugen dus ook met de cpu-koeler geen probleem..

Vind de voeding wel wat aan de krappe kant, hij moet het wel kunnen trekken hoor maar persoonlijk zou ik voor een 430 of 520 Watt uitvoering kiezen.
Een krap-aan uitvoering kan wellicht straks weer tot extra kosten leiden mocht je je videokaart in de toekomst willen upgraden o.i.d.
Beter iets meer als dat je straks BSOD's krijgt omdat de voeding het net niet kan bijhouden...een stabiel systeem is wel zo prettig.

@trebor1990 Ziet er mooi uit! Er is niet heel veel veranderd zie ik behalve de voeding en de ventilator.
Denk dat 500Watt wel voldoende is, misschien over een jaartje ofzo een 980ti als upgrade, of als de nieuwe generatie's er zijn.
Of 500Watt dan voldoende is? Achja een vraag voor in de toekomst ;)
Bedankt voor jullie hulp :thumb:

Persoonlijk: Geen Coolermaster i.p.v. Seasonic maar het is niet mijn spaarpot..:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan