Game-PC budget: rond de €800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie montage er niet tussen . Dus azerty is goedkoper.
scheelt ong 45 euro

Inderdaad even niet aangedacht, en kan het ook niet vinden. Wel had ik daar een werkgeheugen van 8GB maakt dit veel uit of niet?

alternate kom je dan uit op 890 euro inc montage en bij azerty met 8 gb kom je op 865 euro
mijn voorkeur gaat deze x naar azerty
Je kan natuurlijk ook op de montage kosten bezuinigen en het zelf inelkaar zetten als je enige kennis hebt , het is niet zo moeilijk en we willen je hierbij ook helpen hoor.

Laatst bewerkt:
Ik zou het best willen proberen om het zelf in elkaar te zetten, krijg ik er ook meer kennis van. Die 365 euro moet denk ik 865 euro zijn..

Als ik dan geen montage neem is dit dan het juiste winkelmandje?
Mandje
Maar volgens mij heb ik de verkeerde geheugenkaart

Laatst bewerkt:
ja klopt idd typfoutje het moet 865 zijn.
Bericht al aangepast ,
Een pc inelkaar zetten is niet zo moeilijk als je denkt maar heeft wel een paar punten waar je erg op moet letten zoals statische schokjes en cpu koelpasta , goeie airflow en bijv je hdd niet te hard op de grond leggen want hij is heeeeel erg schok gevoelig en kan zeer snel defect raken.

Als je alle onderdelen hebt kan je het hier eff posten , tutorial erbij , dit forum erbij en je zit goed

Had mijn bericht ook aangepast. Kan je nog even het winkelmandje bekijken?

Ok bedankt voor de hulp!!

Ik ga nog even denken over de montage service, maar ben het wel eens over de rest.
Trouwens als ik dat alles bestel zonder montage, worden ze dan allemaal samen geleverd of komen ze apart, want sommige zijn niet op voorraad (wel bij de leverancier).

als je ze besteld komen ze allemaal samen ,
als er iets niet op voorraad is dan wachten ze met alles totdat ze die ene onderdeel ook hebben .
Maar je krijgt ze wel samen

is 700watts niet een beetje te
zelfs een HD6870 in crossfire zou het met 600watts al moeten kunnen doen

Volgens mij heb je die van pagina 1 bekeken, ik heb namelijk de 600 Watt

OCZ ModXStream Pro - Voeding ( intern ) Voedingen/ATX VoedingenATX12V 2.2/ EPS12V - 100-240 Volt wisselstroom V - 600 Wat zit er nu in , 700 watt is idd te veel

Ja nu zie ik het ook :p die van alternate lijstje zit een 700 watts bij

@dennis95 , laat het wel eff weten wat je van de eindresultaat madnje vindt ,
als je het niet goed vindt kunnen we hem nog altijd aanpassen .
Is hij goed dan kan je hem bestellen en op dit zelfde topic terugposten waneer je alles binnen krijgt voor installatie hulp.

Laatst bewerkt:
Ik ga toch maar voor de Montage Service, heb ik besloten. Misschien wel een wat hoog bedrag maar doe het toch, zodat ik zeker ben dat alles goed komt. Over mijn mandje ben ik zeker tevreden. Denk dat ik het vanavond of morgenochtend ga bestellen.

Bedankt voor alle hulp, met name jij @msi009 ;)

Dankje, dat gaat zeker lukken. Zodra ik hem binnen heb laat ik meer weten!

Edit: Heb hem besteld!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem gister binnengekregen, beetje later dan verwacht.
Woensdagavond besteld, 3 producten waren op voorraad bij de leverancier. De rest was allemaal daar op voorraad. Vrijdag hadden ze 2 van de 3 producten al binnen, maar dinsdag pas de 3e. Woensdag hebben ze de pc in elkaar gezet, en kreeg hem donderdag binnen. 1 week heeft het dus geduurd (ik tel de woensdag van bestelling niet mee, omdat dat buiten werktijd was). Toen ik hem binnen kreeg zat er nog wel plastic voor en achter het raam, ik denk dat dit was om hem niet te beschadigen, maar ik moest dus wel de pc even openmaken aan de zijkant.
Ben er helemaal blij mee, hij loopt als een trein! Kreeg er ook nog gratis Dirt 3 bij, die is hij nu aan het downloaden. Heb zojuist even alles opnieuw ingericht om hem een goede plaats te geven.
Ik wil msi009 nog een keer bedanken voor alle hulp!

Mooi , als je nog hulp nodig hebt hierover moet je t maar posten :p
Heb je trouwens alle fans op de juiste plaats ? want ik heb een keertje gehoord dat ze bij azerty de 80x80 mm fans omgekeerd erin hadden en bij een ander hellemaal geen omdat hij niks had besteld (geen fans erbij besteld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan