Game PC future-proof upgraden (800 euro budget)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xaghow

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Hoi,

Recent heb ik een budgetje bijeengespaard en vond het tijd om mijn PC te upgraden nu dat de nieuwste videokaarten uit zijn/ge price-dropped.

Dit is mijn huidige setup: Knipsel.PNG

Liefst had ik geupgrade naar een (AMD: r9 290 of hoger, NVIDIA: GTX780 of hoger) qua grafische kaart.

Voor de rest weet ik niet echt wat ik best zou upgraden, moederbord?
Ook: Is een SSD het waard voor de prijs, en zou dit een grote improvement zijn?

Bedankt
-Xaghow

Je moederbord vervangen is alleen nuttig als je ook een nieuwe processor aanschaft. Want alleen het moederbord vervangen heeft geen zin.
Een SSD heeft zeker een meerwaarde; programma's laden sneller, je pc start sneller op, kleine FPS increase etc.

Als je voeding het aankan zou je misschien dit kunnen aanschaffen: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B632818%5D=1&product%5B634347%5D=1&product%5B624137%5D=1&product%5B620113%5D=1

Als je geen nieuwe processor nodig hebt zou je ook kunnen kijken naar een GTX 780ti + SSD.

Mooi lijstje van Diederik (Dalfsenaren hè, wereldberoemd om hun sport en kennis ;)), kan ik niets meer aan toevoegen al moet de TS wel even kijken of hij een A-merk voeding met ten minste 650 watt heeft.

Ik woon er dan wel nog maar 2 jaar :).
Maar inderdaad, een goede voeding komt wel van pas. En een CPU koeler is misschien ook niet verkeerd.
Dan zou je nog kunnen overklokken, om de bottleneck te verkleinen.

Heb OCZ 750Watt voeding dus dat zal in orde zijn :)
Heb besloten om een SSD + 780Ti te kopen.
Enige voorkeuren dat jullie hebben voor merk?

Bedankt :)
-Xaghow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan