Game pc kopen a 900 €

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jardin

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
Ik lees deze topic aandachtig omdat ik ook een systeem wil kopen van rond de 900 á 1000 euro maar als consument wordt het er niet makkelijker op om de goede pc te vinden. :shocked:
Misschien ben ik nu voor de diehards hier aan het vloeken maar is dit geen goed systeem?
Heeft een Geforce gtx 660 en een I7 processor
http://www.paradigit.nl/paradigit/product/zpr_07com/01_desktop/productdetails/80008917/medion_akoya_p5306f/p5306f/default.aspx

Hey Jardin,

Als je de volgende vragen beantwoord kunnen we je beter helpen. Gaarne in een nieuw topic.

- Maakt een nieuw Topic met: Soort pc (Game-Allround-Mulitmedia- Surfen & Office) - hoeveel mag het gaan kosten
- Wat wil je met de pc gaan doen: Vertel er ook bij om welke games'/programma's het voor bedoeld is. Desnoods genre games.
- Hoelang wil je de pc gaan gebruiken? en ga je wil je hem eventueel later upgraden met andere processor of videokaart en meer geheugen?
- Wil je er mee overclocken?
- Wil je hem kant en klaar geleverd hebben of zet je hem zelf in elkaar?
- Moet er eventueel een Windows Licentie bij? Welke Windows gaat je voorkeur naar uit?
- In wat voor soort omgeving komt de pc te staan? Domein/stand alone?
- Gaat je prioriteit uit naar performance of design?
- Mag de PC geluid maken of liefst zo stil mogelijk?
- Voorkeuren voor bepaalde merken?
- Nog speciale wensen? Cardreader, blueray brander, rand apparatuur nodig? Office pakket? Virus scan?
- Had je zelf iets op het oog en waarom zou deze pc voor jou de rede zijn?

Laatst bewerkt:
@jardin,

Ik heb je vraag even een eigen plaatsje gegeven je was aan het meeliften en dat is niet toegestaan

Op zich is dit geen slecht systeem als je naar de specs kijkt maar het beste is toch zelf een systeem samen te stellen aangezien je hier standaardhardware hebt waardoor je bijvoorbeeld bij games prestatieverlies hebt. Bijvoorbeeld de videokaart is een standaardkaart van Nvdia die ws. slecht gekoeld is, je kan daar beter een merk-kaart inzetten als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk dat je toch voor een dergelijk budget iets zelf in elkaar moet zetten, aanzetje:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...403637]=1&product[568296]=1&product[469644]=1
Deze computer zal je zelf nog wel in elkaar moeten zetten of je kan het door Azerty laten assembleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan