Game pc..max 700 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

matiasvane

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2011
Hallo iedereen,

Voor mijn eindrapport ( midden juni) krijg ik van mijn ouders een plasma tv en een nieuwe destkop aangezien mijn huidige laptop niet echt bruikbaar is.

Omdat ik dus ook nog een plasma krijg , zal de prijs maximaal en na veel gesmeek 700 euro bedragen.

Zeker niet te veel lawaai ( mag niet storend zijn ) omdat ik ook graag series op het internet kijk etc

WAT HET MOET KUNNEN:

- World of Warcraft ( speel ik al jaren , maar zal waarschijnlijk niet voor problemen zorgen ivm de specificaties)
- Fable 3 ( heb the lost chapters x keer uitgespeeld)
- Deus ex human revolution
- Crysis 2
- Darkspore ( geen must)
- SKYRIM ( specs zijn nog niet uit , maar als iemand met inzicht al een idee heeft hou er dan rekening mee aub , dit is HET spel waar ik naar uitkijk.)
etc

Wat ik nu al heb ( en niet volstaat ) ( acer aspire 7736zg)

Ik heb nu een laptop met:
-intel pentium t4300 processor
-nvidia geforce g210m
-4gb memory
-640 gb harde schijf ( indien het de prestaties verbeterd kan je dit tot 320gb verlagen aangezien externe schijven niet veel kosten en met destkops gemakkelijk samengaan.)

Dus samengevat:
1) grootste probleem met laptop is de processor kan ik dit anders upgraden ( weet dat dit moeilijk is met laptops)
2) computer wordt gekocht tegen +- 25 juni ( je kan dus over de 700 gaan indien je zeker weet dat het er wel binnen zal vallen over 1.5 maand
3) beeldscherm wordt dus ook de plasma tv ( weet niet of hier rekening mee gehouden moet worden)
4) Assemblage is voor de winkel ( ikzelf probeer de onderdelen gewoon in de 'bak' te slagen met een hamer en dit is niet de bedoeling neem ik aan)
5) besturingssysteem windows 7 home premium 64-bits inbegrepen
6) Site ( of winkel ) moet te vertrouwen zijn ( ouders zijn nogal schuchter)

ALVAST BEDANKT!!!!!

Laatst bewerkt:
je kan beter wachten tot juni want als je nu gaat zoeken naar een pc die je pas over ander halve maand gaat kopen
dan ga je alweer verouderde spullen aanschaffen en dan kan je weer opnieuw gaan zoeken
het klinkt raar maar is tog echt zo in de zomer komen weer nieuwe cpu's uit

dus gewoon lekker wachten tot 20juni en dan terug komen

dan zijn de prijzen ook het meest gunstig voor jou
*omdat je dan nieuwste hardware kan kopen met uptodate prijzen*

Laatst bewerkt:
Ok , sorry niet echt over nagedacht

Maar denk je dan dat het mogelijk is voor 700 euro max een gaming pc te laten maken? want ik begin te denken dat het wat aan de lage kant is....:(

nee 700 euro is een mooi bedrag het mag geen high end game pc zijn maar je zit zeker met een mid mood gaming pc!

ga je onder de 700 euro dan kom je bij budget game pc's terecht

(hoop dat ik nu niet teveel vragen begin te stellen)

Hoe lang kan ik dan eigenlijk doorgaan met een mid mood gaming pc maw kan ik hier 1-3 jaar degelijk mee spelen of moet ik over 1 jaar al onderdelen beginnen te veranderen ( wat ik overigens niet kan)?

Want mijn laptop was echt een teleurstelling na 1.5 jaar was die al 'outdated' en dat wil ik niet echt meemaken met mijn nieuwe destkop hoewel het 'vernieuwen' van onderdelen nu wel mogelijk zal worden.

desktops gaan langer mee
een midmood gaming pc zul je na 2/3 jaar moeten upgrade wil je geen prestatie verlies in nieuwe games ondervinden
de upgrade zou een nieuwe videokaart of een nieuwe processor kunnen zijn
zo'n upgrade kost vaak 300 euro en dan kun je zeker nog 2/3 jaar extra vooruit met de pc
dus intotaal 6 jaar

heb je geen probleem met prestatie verlies en wil je games best op medium/low spelen dan kun je zeker 4 jaar vooruit zonder een upgrade uit te voeren

houd wel rekening dat ik niet in de toekomst kan kijken en er zo weer software uitkomt die veel meer van je pc verwacht

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan